- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
🍀 Máš dokončenou školu a hledáš práci, kde uplatníš své jazykové dovednosti?
🍀 Domluvíš se bez problémů německy i anglicky, a baví Tě komunikace s lidmi?
🍀 Chceš získat neopakovatelnou příležitost pracovat v mezinárodní společnosti s téměř neomezenou možností kariérního posunu? 🚀
Pošli nám své CV v angličtině, přihoď pár informací o sobě a PŘIDEJ SE K NÁM! 🌈
Jsme mezinárodní ♻️ společnost a naším cílem je 💯% spokojenost každého, kdo se na nás obrátí. Našim zákazníkům poskytujeme nadstandartní péči, jsme pro ně partnerem za každého počasí ☂️ a s našimi produkty pomáháme dělat svět lepším místem 🌱.
P.S.: Milujeme všechna zvířátka i děti ❤️, náš office je 🐕&👶 friendly, takže u nás bývá fakt veselo 😃.
POŽADAVKY:🌱 Dokončené SŠ nebo VŠ vzdělání
🌱 Pokročilá úroveň Němčiny a Angličtiny, oba jazyky aktivně slovem i písmem (min. B2)
🌱 Komunikativní, přátelská, usměvavá a ochotná osobnost, která dobře zapadne do našeho týmu ❤️
🎁 Work&Life balanc je pro nás na prvním místě, proto Tě u nás čeká nadstandartní dovolená a k tomu další dny volna navíc!
🎁 Roční bonusy + mnoho dalších finančních příspěvků
🎁 Zázemí v nových kancelářích v Brně, ale pracovat můžeš i z domu (hybrid režim)
🎁 Multisportka (fitko cca 10 min. pěšky od kanceláří)
🎁 Chill out zóna, firemní jóga, kulečník i fotbálek
🎁 Super kolektiv zaručen!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?