- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Připojte se k naší hofmanní rodině jako HR specialista se zaměřením na nábor a vzdělávání a využijte jedinečné příležitosti stát se klíčovou součástí našeho interního týmu, který proaktivně utváří budoucnost naší společnosti prostřednictvím strategického náboru a rozvoje talentů. Navíc v pěkné neformální kanceláři přímo v centru Liberce.
Naše personální agentura hledá dynamické a proaktivní talenty, aby se připojili k našemu týmu na pozici HR specialista se zaměřením na nábor a vzdělávání, což je jedinečná pracovní příležitost, kde budete moci využít své dovednosti a nadání pro strategické obsazování interních pozic a zajišťovat tak dlouhodobý úspěch naší firmy. Hlavní náplní této pozice bude pečlivá péče o nové kolegy, kde zajišťujete hladký nástup, precizně připravujete plány zaškolení a osobně organizujete vstupní školení, čímž ovlivňujete první dojmy a formujete pracovní kulturu od samého začátku.
Budete mít klíčovou roli v oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, kde budete koordinovat nejen interní, ale i externí školení a snažit se o maximální využití talentu všech zaměstnanců prostřednictvím cílených rozvojových programů. Vedení dotačních programů, které zahrnují přesnou evidenci potřebné dokumentace ke školení a organizaci kurzů, je dalším pilířem této pozice, díky kterému přispíváte k efektivnímu řízení a rozdělení zdrojů pro vzdělávání.
Důležitou součástí vašich povinností bude i evidence dat v našem HR systému, čímž zajišťujete, že veškeré informace jsou aktuální a přesně zaznamenány, což je základ pro veškeré analytické práce a strategické rozhodování. Díky vašemu nasazení a precizní práci budete mít možnost sledovat realný dopad vaší činnosti na růst a úspěch naší organizace, což je pocit naplnění, který mnoho vašich kolegů již denně zažívá.
Praktické zkušenosti v oblasti náboru, ideálně se zkušeností z personální agentury
Schopnost pečlivě organizovat školení a vzdělávací kurzy.
Znalost práce s moderními HR systémy.
Schopnost efektivní komunikace a týmové spolupráce.
Proaktivní přístup k řešení problémů.
Důraz na detail a preciznost v administrativních činnostech.
Musíte být aktivní řidič/řidička, minimálně 1x do roka navštívíte naše pobočky po celé ČR.
Flexibilní částečný úvazek 4-6 hodin denně.
Dynamické a inspirativní pracovní prostředí s velkou možností vlastní kreativity
Stravenky v hodnotě 130Kč
Až 6 týdnů dovolené ( vyšší nárok vzniká po 3 a více odpracovaných letech)
Příspěvek na jazykovou výuku ve výši 80% po 6ti měsících
Věrnostní odměny (za každý odpracovaný rok 3000Kč, vyplácí se v periodě 3 roky, 5 let a každých následujících 5 let)
Slavíme životní jubilea – narozeninový hrazený den volna, půlkulatiny 500Kč, kulatiny 1000Kč, příspěvek 1000Kč k narození miminka, pro rodiče prvňáčku den volna
Cafeteria 500Kč/měsíčně (po 3 odpracovaných letech)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?