- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Máte silné analytické schopnosti, smysl pro detail a chuť pracovat v dynamickém prostředí? Pokud ano, hledáme právě vás!
- zpracování denních, měsíčních, čtvrtletních a ročních reportů ekonomických údajů spojených s výrobou
- provádění analýzy odchylek, jednotkových nákladů, výkonů a produktivity práce
- spolupráce na sestavování rozpočtu
- účast na stanovování cen a oceňování zásob
- příprava různorodých analýz pro podporu řízení a rozhodování ve výrobě
- SŠ/VŠ ekonomického nebo technického zaměření
- komunikativní znalost anglického jazyka
- znalost práce v MS Office - hlavně MS Excel
- všeobecnou znalost problematiky finančního účetnictví
- zkušenosti s procesem plánování
- praxe v reportingu - výhodou
- znalost práce v SAPU - výhodou
- 25 dní dovolené
- 13. mzdu
- notebook
- příspěvek na stravu
- možnost ubytování
- nízkonákladové mobilní tarify
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na životní připojištění
- příspěvek na sportovní aktivity
- možnost profesního růstu
- teambuildingy

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.