- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
ADMINISTRATIVA a ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte rádi luxusní produkty? Ovládáte angličtinu a Váš zákaznický servis je na excelentní úrovni? Pro našeho významného klienta hledáme vhodné kandidáta na pozici ADMINISTRATIVA a ZÁKAZNICKÝ SERVIS.
Náplň práce:
- Aktivní komunikace s klienty telefonem, osobně v prodejně a na eventech společnosti
- Udržování obchodních vztahů se stávajícími klienty, poprodejní servis
- Poskytování součinnosti prodejnímu personálu při akvizici a správě klientů
- Práce s administračním softwarem Pohoda, jeho správa a zlepšování
- Objednávání zboží, příprava objednávek pro vedení společnosti
- Správa poptávek, objednávek a zásilek klientů,
- Komunikace s dodavateli zboží a služeb
- Další ad-hoc administrativní úkoly
Lokalita: Praha 1
POŽADAVKY:
- Zkušenost s prací v obchodním oddělení
- Znalost práce na PC( MS Office) – denní využití
- Pokročilá znalost anglického jazyka – písemná i mluvená forma
- Orientace na klienta
- Organizační schopnosti
- Reprezentativní vystupování
BENEFITY:
- Zázemí silné společnosti
- Lokalita v centru Prahy
- Výkonostní bonusy