- Praha
- Grafton Recruitment s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:
ManpowerGroup s.r.o.Co od Vás očekáváme:
Hledáte klidnou a stabilní práci? Přidejte se do našeho týmu!
Aktuálně hledáme kolegy, kteří budou odpovědní za komunikaci se zákazníky z ČR i zahraničí. Pokud si myslíte, že komunikace se zákazníkem není nic pro Vás, uplatníme Vás v týmu administrativní podpory.
Popis pozice:
Co budete dělat?
Pokud se vidíte v administrativě, pak se budete starat o běžnou podporu svého přímého nadřízeného, vedení jeho diáře a domlouvání schůzek, ... Budete se též starat o poštu, kancelářské potřeby, péči o návštěvy a zajišťování služebních cest.
V případě, že Vás více zajímá zákaznický servis, najdete uplatnění ve zpracování objednávek od klienta, v komunikaci s kolegy a klienty z ČR i zahraničí.
Profil kandidáta:
Co od Vás očekáváme?
Pro začátek nám bude stačit Vaše ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, dobrá znalost práce v programech MS Office a aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem. Předchozí zkušenost na obdobné pozici je vítána.
Dále se Vám hodí organizační schopnosti, příjemné vystupování a chuť učit se novým věcem.
Hledáme prostě parťáky, na které se budeme moci spolehnout! :-)
Nabízíme:
Za to Vám můžeme nabídnout:
Stabilní práci s příjemnou nástupní mzdou 35.000Kč a skvělou dopravní dostupností - sídlíme hned vedle stanice metra Invalidovna. Těšit se můžete i na další výhody jako stravenky a flexi pasy. Pokud budete mít zájem, můžete se posunout výše v rámci firmy - neházíme si "klacky pod nohy", naopak si pomáháme k co nejlepším týmovým výsledkům! :-)
Nastoupit můžete jak se Vám hodí, klidně ihned. Stačí, když nám pošlete Váš životopis, a my se Vám obratem ozveme!