- Plný úvazek
Náplň práce:
- Vedení agendy zaměstnanců v interním personálním a mzdovém systému Helios (cca 100 zaměstnanců); Komplexní zpracování mezd (výpočet mezd, cestovních náhrad, srážky ze mzdy, DPN, ELDP, roční zúčtování daně, odhlášky a přihlášky na SP a ZP…); Komunikace se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami (OSSZ, ÚP, FÚ, MVCR..); Vydávání potřebných potvrzení pro zaměstnance, reporting, tisk sestav dle požadavků vedoucích; Zajištění potřebných podkladů a procesů při nástupu a výstupu zaměstnanců (PS, LP, školení a další..)
Požadavky:
- vzdělání ekonomického směru a znalost základů pracovního práva; orientace v oblasti personální a mzdové agendy; praxe min. 1 rok v v oblasti účetnictví; velmi dobrá uživatelská znalost s PC – MS Office (Word, Excel… a psaní všemi deseti); znalost AJ podmínkou (min. B2) k tomu RJ výhodou; znalost v programu Helios výhodou (není podmínkou); pečlivost, systematický přístup k práci, schopnost dokončení úkolů v termínu, odolnost vůči stresu, zodpovědnost a časová flexibilita; znalost AJ podmínkou (min. B2) k tomu RJ výhodou
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: Odpovědět na inzerát;



