- Plný úvazek
O nás
Pro našeho klienta, českou společnost patřící do mezinárodního holdingu a od roku 1992 působící v oblasti automatické identifikace, která spolupracuje s předními výrobci a je schopna navrhnout kompletní řešení pro čtení a tisk čárových kódů, 2D kódů a RFID, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Obchodní referent/ka pro prodej spotřebního materiálu zákazníkům z oboru skladového hospodářství, obchodu, administrativy, zdravotnictví či výroby.
Náplň práce:
- prodej spotřebního materiálu do již dodaných zařízení u stávajících zákazníků primárně po telefonu a emailu
- aktivní komunikace se zákazníky, zjišťování potřeby u stávajících i nových klientů
- komunikace s dodavateli materiálu a výrobou
- týmová spolupráce v kanceláři v Brně
Co od Vás očekáváme:
- minimálně středoškolské vzdělání
- zkušenost ze zákaznického servisu nebo obchodní pozice je výhodou
- velmi dobrou schopnost komunikace po telefonu
- schopnost práce na PC (MS Office, IS) a znalost emailové komunikace
- ochotu pracovat v kanceláři v menším týmu zkušených kolegů
- proaktivní a proklientský přístup k práci
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na hlavní pracovní poměr
- zázemí prestižní společnosti s velmi dobrým jménem na trhu
- velmi dobré a motivující finanční ohodnocení v rozpětí 30 – 60 000 Kč + roční bonus
- velmi silné marketingové zázemí
- malý a příjemná kolektiv kolegů
- 5 týdnů dovolené
- mobilní telefon
- počítač
- zázemí moderních kanceláří v Brně, ul. Jihlavská
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Přátelské prostředí



