- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: zajištění obchodní agendy společnosti, komunikace s obch. partnery v zahraničí, zjišťování jejich potřeb a poskytování řešení, přijímaní a vyřizování poptávek, tvorba obch. nabídek a příprava objednávek, služební vůz.
Požadavky: SŠ, praxe v oboru výhodou – ABSOLVENTY ZAUČÍME! Komunikativní znalost AJ nebo NJ, týmový duch, práce na PC, ochota učit se novým věcem a cestovat, ŘP sk.B, doba určitá s prodloužením na NEURČITO.
Kontakt: telefonicky (8:00 – 14:00 hod.), e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.