- Plný úvazek
Pracoviště: Trhový Štěpánov
Náplň práce:
- Evidence smluv, majetku a přesunů,
- Analýzy nákladů a komparace,
- " Výpočet inventur,
- " Reporting obchodu – obratů, reklamací, vyhodnocení akcí další ukazatele,
- " Správa facebooku a obsahu www.stránek,
- " Správa centrální databáze zákazníků a elektronický marketing,
- " Administrativní podpora maloobchodního prodeje – příprava podkladů.
- Pracovní úvazek: 8 hodinový, případně zkrácený – vhodný pro absolventy 2019
Požadavky:
- " Dokončené vysokoškolské vzdělání – bakalářské,
- " Nadstandardní znalost Microsoft Office s důrazem na Word a Excel,
- " Nadstandardní práci na PC,
- " Analytické schopnosti,
- " Základní znalosti v oblasti ekonomiky – obchodu,
- " Komunikativnost a příjemné vystupování,
Nabízíme:
- " Motivační finanční ohodnocení 25–30 tis. Kč po zapracování
- " Flexibilní pracovní dobu – možnost zkráceného úvazku pro dokončení studia,
- " Zaučení znalosti fungování firmy v reálných podmínkách trhu a získání zajímavé pestré praxe.
- Nástup: 1.2.2019–1.4.2019 (možné začít na zkrácený úvazek při škole)
- Místo výkonu práce: Trhový Štěpánov
- Kontakt: František Herout, strukturované životopisy a motivační dopis posílejte na e-mail přes do 28.2.2019.
P nákup kuřecího masa za zvýhodněné ceny, zaměstnanecké poukázky na nákup v prodejnách RABBIT, závodní stravování, firemní wellness centrum a rekreační zařízení