- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáte práci, která vás bude bavit a ještě vás dobře odmění? Pokud máte chuť přijmout výzvu a hrát zásadní roli v naší výrobě, neváhejte se přihlásit na tuto pozici! Čeká vás řízení aktivit operátorů, řešení problémů a zajištění materiálu. Nastupte ihned a budujte svou kariéru s námi!
Náplň Vaší práce:
- řízení pracovních aktivit operátorů dle definovaných pracovních postupů
- komunikace se zaměstnanci a organizace práce
- rychlé a efektivní hlášení technických poruch
- zajištění preventivního doplňování materiálu, příprava finálního balení
- monitoring a záznamy, sepisování komentářů a analýz
- poskytování konstruktivní zpětné vazby vedoucím směny ohledně výkonu operátorů
Co vám nabídneme?
- motivující finanční ohodnocení
- výborný oběd za 25-35 Kč
- svozová doprava zdarma (ze směru Ostrava, Frýdek Místek, Nový Jičín, Rožnov p. R., Frenštát p. R., Příbor)
- příspěvek na vlastní dopravu 1 125 Kč
- 25 dnů dovolené
- nástup ihned
Co od vás očekáváme?
- zodpovědnost a spolehlivost
- předchozí zkušenosti nejsou podmínkou
- nemáte zkušenosti? Nevadí, důležitá je zodpovědnost a chuť pracovat ve 12-ti směnném provozu. Nastupte ihned a rozjeďte svou kariéru s námi!
Jak se přihlásit?
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat na tel. č.: zobrazit tel. číslo .
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?