Vedoucí oddělení stavební kontroly a právní odboru výstavby MČ P3

Žižkov, Praha
40.000 – 60.000 Kč
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3 zastoupená tajemnicí městské části vyhlašuje dne 3. 2. 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
vedoucí/vedoucího, oddělení stavební kontroly a právní odboru výstavby

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 12 (tarifní plat v rozmezí od 28 650,--Kč do 41 520,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení ve výši 6 228,--Kč dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 5 000,--Kč do 21 000,-- Kč. Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- státní občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt– nutnost ovládat český jazyk)
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)

Další požadavky

požadované vzdělání:
Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe podle zákona č. 283/2011 Sb., stavební zákon splňuje:
a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona,
b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství,
c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo,
d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo
e) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě.

požadované znalosti: znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a prováděcích vyhlášek a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ZOZ výhodou,

požadovaná praxe: praxe v oboru stavebnictví výhodou,

další dovednosti, schopnosti: dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost komunikace s občany, znalost práce na PC.

Hlavní náplň práce

výkon stavebního dozoru, vedení řízení o odstranění stavby, vedení řízení dodatečném povolení stavby, vedení řízení o přestupcích dle stavebního zákona, vyřizování dotazů soudu a jiných správních orgánů, vydávání výzev o zjednání nápravy včetně kontroly plnění, konzultace s klienty, zpracování předkladů pro nadřízený orgán atd.

Nabízíme

pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření, DIP) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd),

Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
f) datum a podpis uchazeče.

K přihlášce se připojí tyto doklady:

a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii),
d) splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).

Zájemce předloží doklady v originále/ověřené kopii podle písm. b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Způsob podání

- prostřednictvím služeb České pošty (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- osobně do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo nám. 700/9, Praha 3 (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- e-mailem na adresu podatelny městské části Praha 3 (obdržíte automatické oznámení o doručení, v případě, že se tak nestane – není doručeno), do předmětu uveďte VŘ a název pracovní pozice,
- prostřednictvím datové schránky – eqkbt8g.

Nabídky zasílejte nejpozději do 21. 2. 2025. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referentka oddělení personální práce a mezd
Telefon zobrazit tel. číslo

Mgr. Bc. Martina Trochová
tajemnice Úřadu městské části
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

TIPA Telekom plus a.s. | TIPA Telekom plus a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 31 160 – 48 470 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Elektroline a.s. | Elektroline a.s. | Kobylisy, Praha Kobylisy, Praha
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
TRANGO s.r.o. | TRANGO s.r.o. | Chodov, Praha Chodov, Praha
  • 55 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. srpna
CTIBŮREK VÝTAHY s.r.o. | CTIBŮREK VÝTAHY s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 29. srpna
Orienta Czech s.r.o. | Orienta Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
CigDus s.r.o. | CigDus s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
Městská část Praha 3 | Městská část Praha 3 | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. června
Městská část Praha 14 | Městská část Praha 14 | Praha Praha
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
Intermont Opatrný zaměstnanecká s.r.o. | Intermont Opatrný… | Chomutov Chomutov
  • 35 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. března
Clementas Vizovice, s.r.o. | Clementas Vizovice, s.r.o. | Vizovice Vizovice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. února
Zavolejsikurýra.cz a.s. | Zavolejsikurýra.cz a.s. | Hodkovičky, Praha Hodkovičky, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 3. března
Poliklinika spol. s r.o. | Poliklinika spol. s r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 35 000 – 44 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. března
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Novitim s.r.o., Policejní prezidium České republiky, TIPA Telekom plus a.s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Ministerstvo práce a sociálních věcí, RAVAFOL CZ s.r.o., OBIS s.r.o., Engel & Völkers, Česká pošta, s.p., Randstad HR Solutions s.r.o., EKOSPOL a.s., Elektroline a.s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Jana Květoňová, JISTU recruitment s.r.o., TRANGO s.r.o., ADSESA Staff CONSULTING s.r.o., Business talent, s.r.o., NADĚJE, Pintora services, s.r.o., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Věra Pietrasová, Farmíto s.r.o., PH metal s.r.o., JOBSTART s.r.o., RoDom Bohemia s.r.o., CTIBŮREK VÝTAHY s.r.o., Orienta Czech s.r.o., Zakládání staveb,a.s., CigDus s.r.o., AC Jobs, s.r.o., LeasingTeam s.r.o., PORR a.s., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., JL Accounting Czech s.r.o., Národní technické muzeum, OHLA ŽS, a.s., MIKUPEX TRADE s.r.o., Fa Podrazil s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Vedoucí týmu / Team leader, Obsluha strojů, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Fakturant / Fakturantka, Účetní, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Správce / správkyně IT, Technik / technička IT, Tester, Account Manager / Key Account Manager, Dělník / Dělnice, Zámečník / Zámečnice, Klempíř / Klempířka, Mistr / Mistrová, Odhadce / Odhadkyně, Pokrývač / Pokrývačka, Pomocný pracovník / pracovnice ve stavebnictví, Projektant / Projektantka, Realitní makléř / makléřka, Stavbyvedoucí, Stavební technik / technička, Svářeč / Svářečka, Výškový specialista / specialistka, Technik / technička v energetice, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektromontér / Elektromontérka, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Elektrikář / Elektrikářka, Servisní technik / technička, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Opravář / Opravářka, Fasádník / Fasádnice, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Nové Město, Praha, Holešovice, Praha, Kamýk, Praha, Smíchov, Praha, Čakovice, Praha, Kobylisy, Praha, Záběhlice, Praha, Chodov, Praha, Modřany, Praha, Krč, Praha, Běchovice, Praha, Žižkov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

auto zájem
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC