- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Oddělení dopravy je nedílnou součástí pronájmu pracovních plošin. Rozvoz a svoz plošin má na starost 23 našich řidičů společně s externími dopravci po celé České republice. Veškerou dopravu a její plánovaní má zajišťuje náš centrální dispečink, který bychom rádi rozšířili o nové kolegy. Firma STATECH s. r. o. vznikla na konci roku 2005 jako menší rodinná firma. Dnes jsme členem nadnárodní skupiny mateco group. Díky kvalitním službám, které poskytujeme po celém území České republiky, jsme také lídrem na trhu. Naše stroje jsou užitečné nejen pro běžnou těžkou práci na stavbách, ale i při údržbě ve výrobních halách, veřejného osvětlení, instalaci billboardů či při práci na Vašem domě. Jsme lídrem v oblasti pronájmu, prodeje a servisu pracovních plošin. V naší společnosti najdete férové jednání, dlouhodobou a stabilní práci.
úzce spolupracovat s obchodním týmem a vyhledávat stroje volné pro pronájem,
vytěžovat vozidla a stroje naší flotily,
aktivně komunikovat s řidiči i se zákazníky,
aktivně komunikovat se servisním oddělením a ověřovat připravenost strojů,
kontrolovat a provolávat neukončené pronájmy,
komunikace s externími dopravci,
kontrola faktur od externích dopravců.
aktivní přístup k práci, samostatnost, pečlivost,
prozákaznický přístup,
PC gramotnost,
výborné komunikační a organizační schopnosti,
řidičské oprávnění skupiny B,
logické uvažování,
schopnost pracovat i pod tlakem,
anglický jazyk výhodou,
dobrá PC gramotnost a znalost MS Office
stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě, která si však stále udržela neformální rodinnou atmosféru (jsme největší prodejce a pronajímatel pracovních plošin v ČR)
podporu nadřízeného i kolegů
odpovídající mzdové ohodnocení
potřebná školení a další odborná školení zaměřená na pracovní plošiny
rozmanitou pracovní náplň
firemní telefon, laptop
příspěvek na stravování
20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
roční bonus
pouze ranní směny, práce po-pá
Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s pár slovy o sobě. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve, počítejte ale, prosím, s vyjádřením do 2 týdnů od obdržení Vašich materiálů.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.