- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Oddělení dopravy je nedílnou součástí pronájmu pracovních plošin. Rozvoz a svoz plošin má na starost 23 našich řidičů společně s externími dopravci po celé České republice. Veškerou dopravu a její plánovaní má zajišťuje náš centrální dispečink, který bychom rádi rozšířili o nové kolegy. Firma STATECH s. r. o. vznikla na konci roku 2005 jako menší rodinná firma. Dnes jsme členem nadnárodní skupiny mateco group. Díky kvalitním službám, které poskytujeme po celém území České republiky, jsme také lídrem na trhu. Naše stroje jsou užitečné nejen pro běžnou těžkou práci na stavbách, ale i při údržbě ve výrobních halách, veřejného osvětlení, instalaci billboardů či při práci na Vašem domě. Jsme lídrem v oblasti pronájmu, prodeje a servisu pracovních plošin. V naší společnosti najdete férové jednání, dlouhodobou a stabilní práci.
úzce spolupracovat s obchodním týmem a vyhledávat stroje volné pro pronájem,
vytěžovat vozidla a stroje naší flotily,
aktivně komunikovat s řidiči i se zákazníky,
aktivně komunikovat se servisním oddělením a ověřovat připravenost strojů,
kontrolovat a provolávat neukončené pronájmy,
komunikace s externími dopravci,
kontrola faktur od externích dopravců.
aktivní přístup k práci, samostatnost, pečlivost,
prozákaznický přístup,
PC gramotnost,
výborné komunikační a organizační schopnosti,
řidičské oprávnění skupiny B,
logické uvažování,
schopnost pracovat i pod tlakem,
anglický jazyk výhodou,
dobrá PC gramotnost a znalost MS Office
stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě, která si však stále udržela neformální rodinnou atmosféru (jsme největší prodejce a pronajímatel pracovních plošin v ČR)
podporu nadřízeného i kolegů
odpovídající mzdové ohodnocení
potřebná školení a další odborná školení zaměřená na pracovní plošiny
rozmanitou pracovní náplň
firemní telefon, laptop
příspěvek na stravování
20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
roční bonus
pouze ranní směny, práce po-pá
Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis! Pošlete nám ho společně s pár slovy o sobě. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve, počítejte ale, prosím, s vyjádřením do 2 týdnů od obdržení Vašich materiálů.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.