Volné místo ve firmě Albert Česká republika, s.r.o.

Vedoucí úseku

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Plzeň   Zobrazit na mapě
Firma Albert Česká republika, s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží
Min. vzdělání Základní

O nás

Albert Česká republika, s.r.o.

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.

O nás

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!    

 

Budete plánovat, koordinovat a kontrolovat činnosti spojené se svěřeným úsekem. Společně s vedením prodejny budete zodpovědní za efektivní řízení daného úseku. 

Co nabízíme

  • osvědčený systém zaškolení 
  • inovativní a moderní prostředí-nejen ve vybavení prodejen, ale stále pracujeme i na zjednodušení a zautomatizování procesů 
  • zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na dopravu, zvýhodněný tarif volání, slevy na nákup, stravenkovou kartu, Multisport kartu, dovolenou navíc dle délky pracovního poměru) 

Co u nás budete dělat

  • koordinovat práce ve svěřeném úseku 
  • provádět objednávky zboží dle daných procedur 
  • udržovat optimální zásoby a provádět inventury dle pravidel 
  • zodpovídat za manipulaci se zbožím, doplňovat zboží do regálů (včetně cenové a marketingové komunikace) 
  • podílet se na zaškolení nových zaměstnanců 
  • komunikovat interně napříč týmy i směrem k zákazníkům 

Co od vás očekáváme

  • ukončené SŠ/SOU vzdělání 
  • 2 roky na pozici v maloobchodu 
  • zkušenost s vedením úseku výhodou 
  • aktivní přístup, analytické myšlení, odolnost vůči stresu 
  • příjemné vystupování, orientace na zákazníka 
  • ochotu pracovat ve směnném provozu a trestní bezúhonnost 

Jaký jsme zaměstnavatel 

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci  
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup   
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity   
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně  
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů  
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize  
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků  
  • působíme na trhu 30 let (od roku 1991)  
  • máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert domů zdarma  

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen. 

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Plzeň
  • NOVIS reality s.r.o.
  • 40 000 – 120 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 6. května
  • Plzeň
  • Easy Homes Solutions s.r.o.
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 6. května
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 6. května
  • Plzeň
  • Triangle Recruitment CZ s.r.o.
  • 25 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Children-friendly office
  • ...
Zveřejněno: 3. května
  • Plzeň
  • H&B Group s.r.o.
  • 25 000 – 26 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 3. května
  • Plzeň
  • Triangle Recruitment CZ s.r.o.
  • 60 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Firemní školka
  • ...
Zveřejněno: 1. května
  • Plzeň
  • Triangle Recruitment CZ s.r.o.
  • 40 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 1. května
  • Plzeň
  • ATLANTA WORLD Group s.r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. dubna
  • Plzeň
  • Gemtek.CZ, s.r.o.
  • 24 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. dubna
  • Frýdek-Místek
  • B.PRO CZ s.r.o.
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. března
  • Frýdek-Místek
  • B.PRO CZ s.r.o.
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. října
  • Litoměřice
  • Centrum sociální pomoci Litoměřice,…
  • 17 500 – 23 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. září
  • Zásmuky
  • Perrito Snacks s.r.o.
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
  • Pelhřimov
  • Domov Jeřabina Pelhřimov, příspěvková…
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. března
  • Nymburk
  • Technické služby města Nymburka
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna
  • Středokluky
  • Střední odborná škola a Střední odborné…
  • 15 120 – 22 750 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 19. ledna
  • Valašské Meziříčí
  • Weomax Group s.r.o.
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. února
  • Modřany, Praha
  • TECHNICORP, spol. s r.o.
  • 20 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Herní zóna
Zveřejněno: 5. prosince
  • Brno
  • sorena, s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 5. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
EVROPA realitní kancelář, Česká spořitelna, a.s., SIRIUS FINANCE, a. s., ManpowerGroup s.r.o., TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., CellCo, s.r.o., ABBAS, a.s., ProfesKontakt, s.r.o., Porto MMXVII s.r.o., Bc. Martina Lukášová, MBA, ELEKTRO - FA. PAVELEK, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., HC solutions s.r.o., NEW YORKER CZ, s.r.o., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., ACETEX s.r.o., STOCK Plzeň-Božkov s.r.o., Rock Point a.s., Shoebox CZ s.r.o., NOVIS reality s.r.o., Easy Homes Solutions s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, ARAMARK, s.r.o., B & BC, a. s., AC Jobs, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., H&B Group s.r.o., Partners Financial Services, a.s., HŠBETON s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Globus ČR, v.o.s., Engel & Völkers, INDEX NOSLUŠ s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., Stäger Inovac Packaging s.r.o., Möbelix, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Trenkwalder a.s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, AULO MJCZ s.r.o., W & P EURONOVA s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., NEMEC WORLD s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o., SECURITAS ČR s.r.o., AMES s.r.o., Asper Ut s.r.o., APZ-STAV s.r.o., K. W. N. WEST, s.r.o., ZIP o.p.s., Město Nýřany, Miroslav Růžička, APOS - daně s.r.o., HUTNÍ Plzeň s.r.o., Pavel Munduch, EURODONE s.r.o., ATLANTA WORLD Group s.r.o., JOCHSTAV s.r.o., Safe point s.r.o., Gemtek.CZ, s.r.o., Wolfová Jitka, JUDr. - soudní exekutorka

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Logistik / Logistička, Nákupčí, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Ekolog / Ekoložka, Pracovník / pracovnice recyklace, Technolog / technoložka výroby, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Elektrikář / Elektrikářka, Obsluha strojů, Servisní technik / technička, Specialista / specialistka telekomunikací, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Elektronik / Elektronička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Plzeň, Vnitřní Město, Plzeň, Východní Předměstí, Plzeň, Jižní Předměstí, Plzeň, Třemošná, Štěnovice, Dýšina, Ejpovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

auto benefit benefity cíle činnost ČR den domov ekolog elektro EU flexibilní fond HR inzerát IT kancelář komunikace marketing nové odpovědnost plán práce pracovní prostředí příspěvek řízení SOU sport stres školení tarif vedení vedoucí vzdělání zaměstnanců zaměstnanec zaměstnáváme zaměstnavatel zdarma zdraví automat centra cíl činnosti dané daný dar díl dny firemní inovativní kov myšlení národní navíc obchod odpovědní osobní poměr pomoc PR proces procesů prodej program příjemné příslušníci přístup rok součást systém trh tým vybavení zákazník zaměstnanecké zaměstnanecké benefity zdravý zkušenost životní

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena