- Plný úvazek

PPL CZ s.r.o.
Koordinátor provozu
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost PPL CZ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

PPL CZ patří mezi nejvýznamnější přepravce zásilek na českém trhu už od roku 1995. Kromě doručování pro firmy a podnikatele nabízí řešení i pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu nejen po ČR, ale i do celé Evropy. Zaměstnává přes 1000 pracovníků a 2000 řidičů, kteří doručí desítky milionů zásilek ročně.
V PPL táhneme za jeden „provoz“. Jinými slovy, když můžeš, pomůžeš tam, kde je potřeba. Pokud hledáš čistě administrativní pozici, tak tudy cesta nevede. Ve velké míře zajišťuješ support kolegům z provozu a řešíš s nimi odbavení zásilek, dohledávání balíků, nesrovnalosti v interním systému, manipulaci s balíky aj.
Co bude náplní tvé práce?
- Dohlížíš na správnou manipulaci a odbavení zásilek našimi řidiči na ranní vykládce.
- Zajišťuješ rychlý plynulý a efektivní průběh odpolední nakládky.
- Koordinuješ a organizuješ práci agenturních pracovníků a deleguješ úkoly na podřízené kolegy.
- Řešíš agendu nedoručených či problematických zásilek a zodpovídáš za jejich správu a evidenci v interním systému.
- Zpracováváš požadavky zákazníků a předáváš informace řidičům, nebo na zákaznický servis.
- Kontroluješ realizaci objednaných svozů zásilek.
- Provádíš inventuru zásilek v kleci a předáváš je řidičům k doručení.
- Sem tam jako výpomoc kolegům a řidičům se zásilkami i fyzicky manipuluješ.
Co od Tebe potřebujeme?
- Maturitu a zkušenosti na obdobné pozici.
- Výborné komunikační schopnosti - efektivně komunikuješ osobně, po telefonu i e-mailu.
- Organizační dovednosti a radost z práce s lidmi.
- Zkušenost na administrativní pozici (ideálně v logistické/přepravní společnosti).
- Uživatelskou znalost práce na PC, zejména v MS Office nebo na internetu.
- Časovou flexibilitu a přizpůsobivost proměnlivé pracovní době.
- Ochotu pracovat ve dvousměnnému provozu na ranní (5:30-14:30) a odpolední (12:00-20:30) směně.
- Trestní bezúhonnost.
Co Ti za to dáme?
- Dlouhodobou spolupráci a možnost profesního rozvoje u jedničky na českém trhu;
- jistotu výplatního termínu – vždy do 10. dne v měsíci;
- 13. mzdu a pravidelnou roční valorizaci mzdy;
- výkonnostní bonus – odměna za plnění nastavených cílů;
- e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení;
- až 7 dní benefitního volna MyDAY navíc;
- benefitní systém Pluxee Cafeteria (ex. Sodexo);
- věrnostní bonus po odpracovaných letech;
- možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
- zvýhodněné nabídky našich partnerů: Alza benefit, Makro karta, MultiSport karta, výhodný mobilní tarif od O2 a T-Mobile ad.;
- kurzy, školení a příspěvek na jazykové vzdělávání;
- firemní akce a další.
Doplňující informace:
Nástup: co nejdříve/dle dohody
Místo pracoviště: Kostelec nad Černými lesy
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
#LI-DNI
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání