- 25 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Řízení procesu neshodných dílů a přijímání opatření pro jejich zlepšení.
Pomoc při přípravě a kontrole kontrolních plánů.
Identifikace a vyhodnocování rizik, implementace nápravných opatření (spolupráce při tvorbě FMEA).
Podpora při přípravě 8D reportu a akčních plánů, stejně jako dalších reportů v dané oblasti.
Koordinace a účast na auditech.
Analýza příčin reklamací a navrhování nápravných opatření.
Spolupráce s ostatními odděleními.
Koordinace interních sortačních akcí a implementace opatření.
Cílené snižování nákladů na neshodné díly.
Pokročilá znalost MS Excel.
Smysl pro systém, pečlivost a odpovědnost v práci.
Praxe v automotive výrobním prostředí minimálně 3 roky.
Anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni (min. B1).
Znalost IATF.
Zkušenosti s procesem FMEA.
Zkušenosti s vedením týmu jsou výhodou.
Znalost svářecích procesů je výhodou.
Tým kolegů, kteří vás budou podporovat během adaptace.
Možnost kariérního růstu – příležitosti v rámci oddělení, závodu, jiných závodů v regionu nebo v zahraničí.
Dotované stravování v závodě.
5 týdnů dovolené po prvním odpracovaném roce.
Jazykové a odborné vzdělávání dle požadavků pracovní pozice.
13. mzda po zkušební době.
Cafeterie SODEXO (volnočasové benefity pro zdraví, sport a kulturu).
Pravidelné navyšování mezd.
V některých případech jsou naše inzeráty formulovány s použitím buď ženského nebo mužského rodového tvaru. Tento postup byl zvolen výhradně za účelem zachování co největší srozumitelnosti textu. Tímto způsobem se nijak nesnažíme vyjádřit jakýkoliv genderový předsudek či diskriminaci vůči zájemcům a zájemkyním o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?