- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti z oblasti zákaznické kvality? Láká Vás práce v mezinárodním prostředí? Jste komunikativní a komunikace se zákazníky pro Vás není problém? Potom neváhejte a zašlete mi svůj životopis!
Stabilní mezinárodní společnost hledá posilu na pozici SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY!
* zajišťování problematiky kvality
* komunikace se zákazníky
* asistence při auditech zákazníků
* řešení reklamací
* zjišťování hlavních příčin vzniklých problémů
* stanovení nápravných opatření
* sestavení vzorové dokumentace pro klienty
* vystudovanou min. střední školu s maturitou v technickém oboru
* zkušenosti z oddělení kvality ideálně v automobilovém průmyslu
* znalost cizího jazyka - anglický nebo německý jazyk
* znalost MS OFFICE
* znalost zákaznických portálů
* znalost nástrojů kvality
* znalost SAP - výhodou
* 5 týdnů dovolené
* mzdové ohodnocení podle Vašich zkušeností a získané praxe
* HO na domluvě
* flexibilní pracovní doba
* příspěvek na stravu
* příspěvek na dovolenou a vánoce
* příspěvek na dopravu
* příspěvek na kulturu a zdraví
* Místo výkonu práce: Tachov

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.