- 44 000 – 47 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti z oblasti zákaznické kvality? Láká Vás práce v mezinárodním prostředí? Jste komunikativní a komunikace se zákazníky pro Vás není problém? Potom neváhejte a zašlete mi svůj životopis!
Stabilní mezinárodní společnost hledá posilu na pozici SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY!
* zajišťování problematiky kvality
* komunikace se zákazníky
* asistence při auditech zákazníků
* řešení reklamací
* zjišťování hlavních příčin vzniklých problémů
* stanovení nápravných opatření
* sestavení vzorové dokumentace pro klienty
* vystudovanou min. střední školu s maturitou v technickém oboru
* zkušenosti z oddělení kvality ideálně v automobilovém průmyslu
* znalost cizího jazyka - anglický nebo německý jazyk
* znalost MS OFFICE
* znalost zákaznických portálů
* znalost nástrojů kvality
* znalost SAP - výhodou
* 5 týdnů dovolené
* mzdové ohodnocení podle Vašich zkušeností a získané praxe
* HO na domluvě
* flexibilní pracovní doba
* příspěvek na stravu
* příspěvek na dovolenou a vánoce
* příspěvek na dopravu
* příspěvek na kulturu a zdraví
* Místo výkonu práce: Tachov
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?