- 30 500 – 32 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Obchod je tvůj život? Angličtiny se nezalekneš? Pak hledáme právě TEBE!
Společnost MP LIFTS s.r.o., která instaluje, modernizuje a servisuje výtahy, hledá nového kolegu na pozici Obchodně-technického zástupce pro prodej výtahů a eskalátorů.
Neváhej a ozvi se nám zasláním životopisu!
* vytváření cenových nabídek na dodávky nových výtahů, eskalátorů
* rozšiřování portfolia zákazníků nových instalací a modernizací (kompletní výměna technologií)
* uzavírání smluv se zákazníky
* účast na kontrolních dnech na stavbě v případě potřeby
* jednání se stavbyvedoucími projektů
* komunikace s projektanty a subdodavateli
* komunikace s výrobními závody MP lifts v zahraničí
* účast při předávání díla objednateli
* školení v zahraničí
* vzdělání – SŠ/VŠ
* anglický jazyk – B1 – komunikativní úroveň – podmínkou (školení v zahraničí)
* zkušenosti z oboru výtahů nebo stejné pracovní pozice v technickém oboru
* schopnost číst výkresovou dokumentaci
* řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
* ochota cestovat v rámci přiděleného regionu – Čechy
* samostatnost, flexibilita
* pracovní smlouva na dobu neurčitou
* služební automobil i pro soukromé účely
* firemní benefity
* služební telefon, notebook, kancelář 24/7
* ochranné pomůcky dle firemních standardů
* nástup možný ihned
* místo výkonu práce Praha + region Čechy
Benefity:
* Firemní akce
* Flexibilní začátek/konec pracovní doby
* Individuální rozvržení pracovní doby
* Možnost občasné práce z domova
* Rozjezd zcela nového projektu
* Vlastní organizace náplně práce
* Vyhrazený čas na inovace
* Zahraniční pracovní cesty
* Kurzy, školení
* Účast na zahraničních konferencích
* Dovolená 5 týdnů
* Bonusy/prémie
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Multisport karta
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.