- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme PERSONALISTU/PERSONALISTKU!
Hledáte novou výzvu v oblasti lidských zdrojů? Zajímá vás práce s lidmi a administrativní činnosti?
Pokud ano, pak pro Vás máme skvělou příležitost!
* Zpracování a administrativa personální agendy
* Evidence docházky a práce s personálními systémy
* Příprava podkladů pro zpracování mezd
* Organizace pracovně lékařské prohlídky
* Podílení se na zajištění BOZP na pracovištích
* Komunikace s úřady
* Podpora a poradenství zaměstnancům
* SŠ vzdělání (výhodou studijní obor související s HR)
* Zájem o práci v oblasti lidských zdrojů
* Komunikační dovednosti
* Schopnost samostatné práce a zodpovědného přístupu k práci
* Znalost práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Pružná pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* Zvýhodněné stravování v místě pracoviště
* Příspěvek na sportovní aktivity
* Zázemí stabilní a perspektivní společnosti
* Možnost profesního růstu a rozvoje
* Práci v přátelském a podporujícím pracovním prostředí
* Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* Lokalita: Brno
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.