- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

 
					
						⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
					
Referent logistiky – automotive
Hledáme šikovného parťáka do týmu logistiky! Pokud máš zkušenosti s komunikací se zákazníky i dodavateli, umíš se domluvit anglicky a orientuješ se v SAPu nebo MS Office, tahle pozice by tě mohla bavit. Čeká tě pestrá práce, kde budeš propojením mezi zákazníkem, výrobou a dodavateli.
Vaší náplní práce bude:
 - řídit tok materiálu i hotových výrobků v systému SAP
 - komunikovat se zákazníky, dodavateli i výrobou ohledně dodávek
 - připravovat expedice k zákazníkům a zajišťovat dopravu
 - spolupracovat s expedicí při finalizaci dodávek
 - zodpovídat za dodávky komponentů a jejich správné množství
 - sledovat stav zásob a podílet se na jejich efektivním řízení
 - hodnotit spolehlivost dodavatelů a řešit logistické reklamace
- SŠ nebo VŠ vzdělání
 - komunikativní angličtinu (němčina je výhodou)
 - zkušenost s MS Office, znalost SAPu výhodou
 - dobré organizační a komunikační schopnosti
 - zodpovědný přístup a schopnost řešit věci samostatně
- mzda dle zkušeností až 55 000 Kč
 - pružná pracovní doba a možnost home office
 - týden dovolené navíc a roční bonusy
 - 13. a 14. mzdu, Cafeterii a příspěvek na stravování
 - podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
 - příspěvek na penzijní připojištění
 - odměny při pracovních i životních jubileích
 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			
Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.