- 30 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do našeho týmu vedení školy hledáme posilu pro organizaci každodenního chodu školy. Ředitel školy k sobě uvítá zástupce/zástupkyni, který/á bude pečovat o organizační a administrativní záležitosti chodu školy. Jedná se zejména o:
- zajištění přijímacího řízení do vzdělávacích programů školy
¨ koordinace práce přidělené odborné sekce (přenos a upřesnění informací z vedení školy, spolupráce na kontrolní činnosti v rámci tohoto metodického sdružení)
- naplňování strategických cílů rozvoje školy v oblasti implementace inovativních pedagogických přístupů
- spolupráce s koordinátorem školního parlamentu
- koordinace uvádění nových učitelů
- nezbytná administrativa spojená s chodem školy - komunikace s institucemi a pravidelné výkaznictví, povinná dokumentace školy, spisová služba, apod.
- pedagogická činnost dle nařízení vlády č. 75/2005 Sb.,
- další činnosti a úkony na základě aktuálních potřeb školy
- výborné organizační a komunikační dovednosti, schopnost vést lidi, systematičnost, samostatnost, zkušenost s vedoucí pracovní pozicí je vítána
- respektující přístup a ovládání metod respektující komunikace, trpělivost a pozitivní přístup v situacích vyžadujících řešení
- schopnost vyhodnocovat úkoly a cíle, proaktivně hledat cesty k jejich naplnění, dobrou organizaci práce, schopnost přízpůsobovat se změnám v dynamickém prostředí
- chuť nést vize a hodnoty školy, spolupracovat napříč celým školním týmem, přirozeně být ostatním příkladem
- nebát se navrhovat inovace, ale být loajální k výsledkům rozhodnutí
- ochotu vzdělávat se a profesně růst
- příležitost aktivně se podílet na realizaci inovativního vzdělávacího systému, podporu profesního i osobního rozvoje, podporu při adaptaci v novém kolektivu
- přátelské a podnětné pracovní prostředí
- podporu, respekt a důvěru vedení školy
Zaujala Vás naše nabídka? Dejte nám o sobě vědět a do 30. 4. 2025 nám na adresu e-mail přes pošlete Vaši přihlášku doplněnou následujícími přílohami:
1. Strukturovaný životopis s uvedením vzdělání, učitelské i neučitelské praxe, dovednosti a pracovní zkušenosti.
2. Motivační dopis: sdělte nám, proč máte zájem získat nabízenou práci, jaký je Váš pohled na současné vzdělávání a proč bychom si do vedení školy měli vybrat právě Vás
Případné odpovědi na otázky získáte na tel. č. zobrazit tel. číslo (Aleš Ruda, ředitel školy).
Nového člena vedení školy budeme vybírat pečlivě a zodpovědně, proto je výběrové řízení vícekolové. V případě, že splňujete naše očekávání a Váš profil nás zaujme, pozveme Vás k účasti na dalším kole, kterým bude řízený rozhovor se členy vedení školy (cca polovina května). Počítáme s Vámi od 1.8.2025, ale připojit se k nám můžete dle dohody i dříve.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.