- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Do našeho týmu vedení školy hledáme posilu pro organizaci každodenního chodu školy. Ředitel školy k sobě uvítá zástupce/zástupkyni, který/á bude pečovat o organizační a administrativní záležitosti chodu školy. Jedná se zejména o:
- zajištění přijímacího řízení do vzdělávacích programů školy
¨ koordinace práce přidělené odborné sekce (přenos a upřesnění informací z vedení školy, spolupráce na kontrolní činnosti v rámci tohoto metodického sdružení)
- naplňování strategických cílů rozvoje školy v oblasti implementace inovativních pedagogických přístupů
- spolupráce s koordinátorem školního parlamentu
- koordinace uvádění nových učitelů
- nezbytná administrativa spojená s chodem školy - komunikace s institucemi a pravidelné výkaznictví, povinná dokumentace školy, spisová služba, apod.
- pedagogická činnost dle nařízení vlády č. 75/2005 Sb.,
- další činnosti a úkony na základě aktuálních potřeb školy
- výborné organizační a komunikační dovednosti, schopnost vést lidi, systematičnost, samostatnost, zkušenost s vedoucí pracovní pozicí je vítána
- respektující přístup a ovládání metod respektující komunikace, trpělivost a pozitivní přístup v situacích vyžadujících řešení
- schopnost vyhodnocovat úkoly a cíle, proaktivně hledat cesty k jejich naplnění, dobrou organizaci práce, schopnost přízpůsobovat se změnám v dynamickém prostředí
- chuť nést vize a hodnoty školy, spolupracovat napříč celým školním týmem, přirozeně být ostatním příkladem
- nebát se navrhovat inovace, ale být loajální k výsledkům rozhodnutí
- ochotu vzdělávat se a profesně růst
- příležitost aktivně se podílet na realizaci inovativního vzdělávacího systému, podporu profesního i osobního rozvoje, podporu při adaptaci v novém kolektivu
- přátelské a podnětné pracovní prostředí
- podporu, respekt a důvěru vedení školy
Zaujala Vás naše nabídka? Dejte nám o sobě vědět a do 30. 4. 2025 nám na adresu e-mail přes
pošlete Vaši přihlášku doplněnou následujícími přílohami:1. Strukturovaný životopis s uvedením vzdělání, učitelské i neučitelské praxe, dovednosti a pracovní zkušenosti.
2. Motivační dopis: sdělte nám, proč máte zájem získat nabízenou práci, jaký je Váš pohled na současné vzdělávání a proč bychom si do vedení školy měli vybrat právě Vás
Případné odpovědi na otázky získáte na tel. č. zobrazit tel. číslo (Aleš Ruda, ředitel školy).
Nového člena vedení školy budeme vybírat pečlivě a zodpovědně, proto je výběrové řízení vícekolové. V případě, že splňujete naše očekávání a Váš profil nás zaujme, pozveme Vás k účasti na dalším kole, kterým bude řízený rozhovor se členy vedení školy (cca polovina května). Počítáme s Vámi od 1.8.2025, ale připojit se k nám můžete dle dohody i dříve.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?