- Plný úvazek
Náplň práce:
- Objednávání materiálu, udržování skladové zásoby, objednávání dopravy
- Komunikovat s dodavateli telefonicky, emailem i písemně a dohlížet na řádné plnění objednávek
- Provádět administrativní úkony spojené s dodavatelskou službou
- Dodávat kvalitní a včasná data do interního sytému a informace pro sklad a plánovače
- Řešit problémy s dodavateli na operativní úrovni, dodávky, nedodávky a reklamace
- Participovat na interních projektech dle dlouhodobých plánů a zabepečovat tak neustálé zlepšování a rozvoj
- Zodpovídá za dodržování zásad BOZP a dalších interních předpisů s cílem minimalizovat možnost pracovních úrazů, škod na majetku, požáru a životního prostředí
Požadavky:
- Odborná způsobilost:
- SŠ, VŠ technického ekonomického směru
- Znalost logistických procesů a skladového hospodářství
- AJ komunikativní, NJ komunikativní výhodou
- ISO, ENV základy, BOZP
- Excel, Word, Oracle, SAP,QAD, EDI ekonomický software
Zkušenosti:
- 2 roky praxe obdobné činnosti v logistice ve výrobní firmě, automotive výhoda
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání v prostředí dynamicky se rozvíjející nadnárodní společnosti
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- kompletní zaškolení v dané problematice
- zajímavé finanční ohodnocení (měsíční + kvartální odměny)
- 5 týdnů placené dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní – připojištění nebo životní pojištění, zvýhodněné telefonní tarify
možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
- mobilní telefon



