- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme kolegyni do týmu DOBROČINNÉ organizace v rámci našeho celosvětově UNIKÁTNího konceptu a nově spouštěné platformy se zaměřením na podporu a financování společensky odpovědných a charitativních účelů a projektů. Buďte "Parťačka" pro něco skutečně smysluplného a skutečně "Dobrého"…
Umožnujeme až 90% HomeOffice ( ALE! Buďte z Prahy + příp. cca 50km okolo ), časový rozsah: cca 15 - 20 hod / týden ( z toho aspoň cca 8-10h týdně v době Po-Pá 9-16 )! Mějte, prosíme, čestinu slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího !
Nástup možný ihned - Možno jako brigáda, i při MD !!! Příp. i při studiu (skvělé zkušenosti a příp. i reference)
Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky". Rozhodněte ale nezůstanete zcela bez odměny ! Peníze ale principiálně NEmůžou být Vaší prioritou !
Realizace marketing./komunikačních kroků + podílení na kreativní části - správa sociálních sítí, komunikace s influencery, email. a jiné kampaně, atd/atp.
koordinace jednotlivých marketingových kroků a PR s kolegy a spolupracujícími subjekty, příp. i podílení se na marketing / PR a komunikační strategii, popř. i na rozvoji jednotlivých projektů
administrativa, organizace jednání, reporting, kompletace dokumentů a komunikace i např. s právníky a účetní, komunikace s dodavateli a dalšími spolupracujícími subjekty
Podílení se na jednoduché správě webu a e-shopu, a další / jiné operativní záležitosti
- Opravdu DOBRÝ lidský charakter, loajalitu, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, samostatnost – vše myšleno zcela vážně !
- Smysluplnou kreativitu, schopnost a ochotu promptně reagovat, učit se a ihned aplikovat efektivně poznatky do praxe
- alespoň mírně NADprůměrné komunikační schopnosti a dovednosti! (komunikace i s top-management firem a institucí )
- aktivní orientaci především v online marketingu a PR ve smyslu sociálních sítí, copywritingu, e-mailingu, SEO, PPC, apod.
- výhodou ( nikoli však podmínkou ! ) např. zkušenosti / znalosti tvorby nebo správy webu, e-shopu, grafiky, videí, AI, atd.
- dále jinak standardní požadavky...
- Práci, která má skutečný SMYSL, Prestiž a opravdovou HODNOTU!
- Po ověření funkčnosti spolupráce a při dlouhodobé spolupráci Velmi, Velmi NADstandardní ohodnocení ! (základ % + významné bonusy a další )
- flexibilní pracovní dobu po dohodě s nadřízeným, firemní telefon, ntb, a příp. mnoho dalšího
- možný kariérní růst / rozvoj a možnost být součástí celosvětově UNIKÁTNÍho konceptu !
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?