- 110 000 Kč
- Plný úvazek

Nezávislá Dobročinná organizace hledá do svého týmu dalšího kolegu/yni na pozici IT správy v rámci svého UNIKÁTNÍho konceptu a nově spouštěné platformy. Buďte "Parťák" / "Parťačka" pro něco skutečně smysluplného a skutečně "Dobrého"…
Budeme se na Vás obracet pro podporu i s různými IT požadavky a dotazy a budete také koordinovat práci dalších případných IT specialistů.
Především budete mít na starosti náš web a e-shop ( platforma Opencart), dále třeba API napojení na různé systémy dodavatelů včetně účetního programu, systému řízení skladu,…), převody xml feed/ů a další.
Předpokládaný časový rozsah cca 10-15h/týden.
Až 95% HO ! DPP, IČO, i na MD!
Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky", ale rozhodně nezůstanete zcela bez odměny:-) Peníze ale principiálně nemůžou být Vaší prioritou!
Opravdu Dobrý lidský charakter, promptní jednání a komunikaci, orientaci na nejefektivnější vyřešení situace/problému, zodpovědnost a loajalitu, ochota rychle se učit a poznatky převádět do praxe
Znalost nebo alespoň orientaci v následujících oblastech: API, XML feedy, tvorba / správa webu a e-shopu - ideálně znalost platformy Opencart, výhodou i PHP, SQL, a další.
Pokud máte znalosti a dovednosti nebo popř. zájem i o oblasti tvorby grafiky, videí, AI, Cybersecurity, programování - i vč. tvorby a programování aplikací pro telefony, popř. další oblasti - budeme jedině rádi! :-)
- Až 95% Home Office a flexibilní pracovní dobu po dohodě s nadřízeným (ALE buďte Praha + cca 50km)
- Při dlouhodobé spolupráci velmi, velmi NADstandardní ohodnocení! ( např. i % z e-shopu apod. ) !
- Práci, která má skutečný SMYSL, Prestiž a opravdovou HODNOTU!
- Možnost vlastního rozvoje a případné podílení se i na rozvoji celého celosvětově UNIKÁTNÍho konceptu, jehož budete součástí!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.