Event Coordinator With English And German

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Multilingual! Dynamic! Customer oriented! If you see yourself in such work environment and master GERMAN and ENGLISH language, apply for the job of EVENT COORDINATOR WITH ENGLISH AND GERMAN!

Key responsibilities:

  • Handling requests from internal and external clients regarding the company's business conferences and seminars
  • Answering inquiries of clients
  • Processing applications for attendance at conferences
  • Booking of hotels and flights for participants
  • Responsibility for the processing of incoming and outgoing invoices
  • Reporting on regular basis
  • Related administrative work

Contract for definite period of time – 6 month (possibility of contract extension)
Start: ASAP
Location: Prague 9

REQUIREMENTS:

  • Min. secondary education
  • Excellent knowledge of English and German, both languages will be used actively at work in both written and spoken form
  • Previous experience in administration IS A NEED
  • Experience in customer service or office management is advantage
  • Good knowledge of MS Office
  • Excellent customer service and communication skills
  • Reliability, focus on detail, flexibility

BENEFITS:

  • 5 weeks of holiday/year + sick days
  • Meal vouchers
  • Cafeteria benefit package
  • International company with daily use of foreign languages
  • Young and dynamic team

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Stavební bytové družstvo STAVEG | Stavební bytové družstvo… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
Foreigners.cz, s.r.o. | Foreigners.cz, s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. července
AmRest s.r.o. | AmRest s.r.o. | Černý Most, Praha Černý Most, Praha
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. července
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. července
Pro-Temp spol. s r.o. | Pro-Temp spol. s r.o. | Hranice, Přerov Hranice, Přerov
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. července
JOBS TIME s.r.o. | JOBS TIME s.r.o. | Praha Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 20. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Česká pošta, s.p., JOBSTART s.r.o., Generální finanční ředitelství, XXXLutz, Rex Concepts BK Czech s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., LeasingTeam s.r.o., Centrum sociálních služeb Praha 2, HELICAR a.s., B2M.CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Správa železnic, státní organizace, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Tetracon Group s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Alerta s.r.o., Quintessentially Czech, s.r.o., STARNET, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Louda Auto a.s., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, CIAIS Retail, s.r.o., 2MM s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 2H Service s.r.o., FAnn Retail, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Trenkwalder a.s., GASPET spol. s r.o., eDO finance, a.s., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Etimos Human s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, DKV EURO SERVICE s.r.o., Policejní prezidium České republiky, 4Person v.o.s., Solutum group s.r.o., STAEG, spol. s r.o., DAILY CONNECT s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., Stavební bytové družstvo STAVEG, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Přímý prodej půdy s.r.o., Partners Financial Services, a.s., CellCo, s.r.o., CentralWork s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., EKOSPOL a.s., Drafted.gg s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Twisto payments a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Obsluha lidí, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Automechanik / Automechanička, Mechanik / Mechanička, Kontrolor / Kontrolorka, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přijímací technik / technička, Vedoucí servisu, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Žižkov, Praha, Strašnice, Praha, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Slivenec, Praha, Hostivař, Praha, Staré Město, Praha, Nusle, Praha, Hloubětín, Praha, Braník, Praha, Nové Město, Praha, Třebonice, Praha, Dolní Chabry, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Michle, Praha, Chodov, Praha, Háje, Praha, Černý Most, Praha, Vokovice, Praha, Letňany, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.