- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Příležitost kariérního postupu v projektové praxi!
Zavedená projektová a inženýrská kancelář s více než 20-letou tradicí vypisuje výběrové řízení na pozici Vedoucí projektového ateliéru.
Záměrem je obsazení pozice vedení projektových a inženýrských činností pro pokračování rozvoje moderních projektových trendů a technologie BIM.
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis.
* koncepční vedení projektových činností
* výkon vedoucího projektanta / architekta na vybraných zakázkách
* činnosti a konzultace s ostatními pracovníky týmu pro pokračování v rozvoji moderních projektových technologií a návrhových trendů
* komunikace, konzultace a supervize projektových návrhů ve spolupráci s ostatními projektanty v týmu
* jednání se zákazníky a obchodními partnery
* vysokoškolské vzdělání - fakulta stavební nebo fakulta architektury
* praxe v oboru navrhování pozemních a průmyslových staveb min. 5 let
* zkušenosti s projektovou přípravou staveb, souborů staveb, areálů
* autorizace ČKAIT – Pozemní stavitelství nebo ČKA – Architektura a urbanismus
* znalost technologií CAD, BIM
* dobré komunikační schopnosti pro vedení týmu a komunikace se zákazníky
* znalost anglického jazyka, min. základní komunikační
* práce na rozmanitých zakázkách v týmu zkušených projektantů
* odpovídající finanční ohodnocení
* zázemí stabilní společnosti s více než 20letou tradicí
* znalost moderních technologií CAD, BIM
* lokalita Brno
* benefity: firemní telefon a notebook, užívání firemního vozidla pro soukromé účely, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní spoření, stravenkový paušál.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?