O nás
Pro globální firmu z oblasti spotřební elektroniky hledáme člověka, který bude zajišťovat veškeré nákupní procesy ve společnosti.
Důležité jsou pro nás zejména zkušenosti s výběrem dodavatelů a vyjednávání o cenách. Rádi dáme příležitost i kandidátům, kteří mají tyto zkušenosti i například z office managementu.
Náplň práce:
- Řízení nákupu veškerých firemních služeb a produktů (kancelářské potřeby, marketingové předměty, nákup firemních automobilů atp.)
- Výběr a hodnocení vhodných dodavatelů pro HR, marketingové a další firemní služby
- Vyjednávání s dodavateli o cenových podmínkách
- Úzká spolupráce s finančním ředitelem
- Zajištění smluvní administrativy a pravidelný reporting
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenosti s výběrem dodavatelů a vyjednáváním o cenách (ideálně pro větší korporátní firmu)
- Výborné vyjednávací a komunikační dovednosti
- Znalost českého/slovenského jazyka na úrovni rodilý mluvčí + znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni (denní komunikace v anglickém jazyce)
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí silné globální společnosti, která má přední pozici na trhu
- Příležitost pracovat na nově vytvořené pozici, kde budete spoluvytvářet související procesy
- Pestrou pracovní náplň
- Možnost využívat angličtinu na denní bázi
- Home office 1 den v týdnu
- Firemní benefity – příspěvek na stravování, příspěvek na životní/penzijní pojištění, příspěvek na dopravu, Multisport karta, sleva na firemní produkty
Benefity
- Práce z domova
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu