- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme parťáka do týmu nákupu, která/ý je samostatná/ý, umí dobře reagovat na změny, myslí v číslech, chápe souvislosti a vidí příležitosti. Umí se ptát a „proč” a tím uspořit významnou částku firmě (finanční ale i časovou). Musí mít chuť se rozvíjet, aby jak pozná strukturu naší služby, si pod svá křídla vzal/a část samostatné agendy.
Tato pozice je ideální jako startovací vyšší meta v nákupu, kde zúročíš angličtinu, využiješ naplno tabulky, rozvineš se ve vyjednávání, rychle se posuneš dál a staneš se samostatnou jednotkou. Není to raketová věda, ale my Tě nenecháme se v tom plácat, zaučíme Tě, podpoříme nápady a tvůrčí myšlenky. Rozhodně to není stereotyp, situace řešíš na denní bázi, ale patří sem i projekty střednědobé.
Know-how
Zaškolení na služby a kolečko firmou ať Ti souvislosti dávají smysl.
Rozvoj a neustálý růst
Tvoji budoucí kolegové jsou pravděpodobně zkušenější, ale rádi předávají své znalosti dál. Díky tomu se můžeš neustále zlepšovat a jít ve své kariéře dál.
Firemní stroje k tvým službám
Ty sám můžeš mít Macbook a iPhone. Nejsi Apple člověk? Nevadí, můžeš si vybrat podle svého.
Home office
Jeden den v týdnu si můžeš dát pauzu od sociálních interakcí. A samozřejmě když se domluvíš s vedoucím nákupu, můžeš mít home office i častěji.
Klíče od fitka a káva zdarma
Naše fitko není nejkrásnější, ani nejmodernější, ale je naše. Můžeš přijít kdykoliv, 24/7 je tu pro tebe zdarma. Jsi milovník kávy? U nás teče proudem!
Firemní akce a akce
Když nás zrovna nedrtí Covid, scházíme se na snídaních nebo velkých firemních akcích v létě a před Ván

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.