- Plný úvazek

MIKUPEX TRADE s.r.o.
Servisní manažer/ka, FIX 60-70 000 Kč, home office+benefity
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost MIKUPEX TRADE s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
O nás
Profil společnosti:
Náš klient, velice stabilní a solidní zahraniční obchodní a servisní společnost, hledá v rámci rozvoje společnosti vhodné kandidáty/kandidátky na pracovní pozici servisní manažer/ka.
Náplň práce:
- vedení menšího týmu servisních techniků (do 10ti lidí), v rámci ČR
- podpora jednotlivých členů týmu, u složitějších a náročnějších servisů a instalací
- vedení administrativy, týkající se svěřeného týmu + zastupování týmu v rámci firemní struktury
Klienty společnosti jsou zdravotnická zařízení a nemocnice, jde o tedy o servis zdravotnické techniky.
Tato pracovní pozice je, kromě zkušenějších servisních manažerů, vhodná i pro zkušené servisní techniky, s kratší praxí v řízení i menšího pracovního týmu, s chutí postoupit na vedoucí pozici v servisním týmu.
Uvítáme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi v řízení týmu servisních techniků - výhodou
- aktivní zájem o techniku, kladný vztah k technice
- praxi servisního technika – v technickém oboru - ideálně elektro, pneumatika, hydraulika, IT apod.
- aktivnější pracovní znalost AJ - studium manuálů, vstupní školení, komunikace s výrobou
- vyhlášku 50, min. par. 6
- aktivní uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- řidičský průkaz sk. B + časovou a prostorovou flexibilitu
- svědomitost, slušnost, pečlivost, samostatnost
- dobré komunikační schopnosti, asertivitu, příjemné vystupování
- schopnost vést a motivovat svěřený tým
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Tato pracovní pozice je vhodná pro kandidáty s bydlištěm v regionu Prahy a Středních Čech.
Budete pracovat a komunikovat s kolegy z Vašeho osobního home office, není tedy vyžadována Vaše každodenní přítomnost ve firmě!
Rádi nabídneme:
- pracovní poměr u velmi solidní, stabilní a prosperující zahraniční společnosti v ČR (s českým managementem)
- velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí, výborný tým kolegů
- home office, automobil i k osobnímu užití, mobil, tablet
- výborné mzdové podmínky - FIX cca 60-70 000 Kč (dle zkušeností a praxe) + zajímavé roční odměny (dle výsledků servisu)
- 5 týdnů dovolené, stravenky, školení, kurzy AJ, MULTISPORT karta, penzijní připojištění a další zajímavé benefity
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- 13., případně 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Přátelské prostředí



