- 12 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil společnosti:
Náš klient, velice stabilní a solidní zahraniční obchodní a servisní společnost, hledá v rámci rozvoje společnosti vhodné kandidáty/kandidátky na pracovní pozici servisní manažer/ka.
- vedení menšího týmu servisních techniků (do 10ti lidí), v rámci ČR
- podpora jednotlivých členů týmu, u složitějších a náročnějších servisů a instalací
- vedení administrativy, týkající se svěřeného týmu + zastupování týmu v rámci firemní struktury
Klienty společnosti jsou zdravotnická zařízení a nemocnice, jde o tedy o servis zdravotnické techniky.
Tato pracovní pozice je, kromě zkušenějších servisních manažerů, vhodná i pro zkušené servisní techniky, s kratší praxí v řízení i menšího pracovního týmu, s chutí postoupit na vedoucí pozici v servisním týmu.
- min. SŠ vzdělání
- praxi v řízení týmu servisních techniků - výhodou
- aktivní zájem o techniku, kladný vztah k technice
- praxi servisního technika – v technickém oboru - ideálně elektro, pneumatika, hydraulika, IT apod.
- aktivnější pracovní znalost AJ - studium manuálů, vstupní školení, komunikace s výrobou
- vyhlášku 50, min. par. 6
- aktivní uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- řidičský průkaz sk. B + časovou a prostorovou flexibilitu
- svědomitost, slušnost, pečlivost, samostatnost
- dobré komunikační schopnosti, asertivitu, příjemné vystupování
- schopnost vést a motivovat svěřený tým
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Tato pracovní pozice je vhodná pro kandidáty s bydlištěm v regionu Prahy a Středních Čech.
Budete pracovat a komunikovat s kolegy z Vašeho osobního home office, není tedy vyžadována Vaše každodenní přítomnost ve firmě!
- pracovní poměr u velmi solidní, stabilní a prosperující zahraniční společnosti v ČR (s českým managementem)
- velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí, výborný tým kolegů
- home office, automobil i k osobnímu užití, mobil, tablet
- výborné mzdové podmínky - FIX cca 60-70 000 Kč (dle zkušeností a praxe) + zajímavé roční odměny (dle výsledků servisu)
- 5 týdnů dovolené, stravenky, školení, kurzy AJ, MULTISPORT karta, penzijní připojištění a další zajímavé benefity
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.