- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost Sécheron Hasler Group je předním celosvětovým dodavatelem elektrických a elektronických bezpečnostních komponentů a řešení a trakčních napájecích měníren pro železniční dopravu. Celosvětově zaměstnáváme přes 1200 pracovníků a zákazníci nás najdou všude na světě.
Jsme úspěšná mezinárodní společnost patřící do švýcarské skupiny Sécheron Hasler Group.
Zabýváme se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku a jsme celosvětovou jedničkou ve svém oboru.
Spolehlivost a kvalita našich produktů je naší nejvyšší prioritou. Neustále investujeme do vývoje produktů, tak i do moderních technologií výroby.
Dynamicky se rozrůstáme, budujeme nová oddělení a rozšiřujeme ta stávající v Běchovicích i v Horních Počernicích.
* Odpovědnost za pohyb materiálu ve skladu a jeho evidence
* Administrativa spojená se zaskladněním a vyskladněním
* Nastavování jednotlivých položek v systému skladové evidence
* Ukládání, kontrola a balení zboží
* Aktualizace údajů o zásobách, vedení záznamů o pohybu zásob a přehledu o zásobách zboží
* Obsluha základních manipulačních prostředků
* Práce v 1 směnném provozu, pracovní doba 6:15 – 14:45
* SOU/SŠ vzdělání
* Zkušenost na obdobné pracovní pozici
* Znalost skladových procesů
* Zkušenost s prací s ručně vedeným VZV (vč. řidičského oprávnění)
* Znalost práce na PC - Word, Excel, Oracle (výhodou)
* Znalost skladové evidence výhodou
* Zodpovědnost, flexibilita, manuální zručnost, spolehlivost
* Trestní bezúhonnost
* zaměstnání v nadnárodní výrobní společnosti, která je špičkou ve svém oboru
* stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění
* možnost profesního i odborného růstu
* práci s nejmodernějšími technologiemi
* práci v jednosměnném provozu
* odpovídající finanční ohodnocení (měsíční prémie)
* nadstandardní zaměstnanecké výhody: 13. mzda, 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu a další
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?