Dynamicky rozvíjející se společnost z Prahy se zaměřením na poskytování nadstandardních služeb z oblasti relaxace, wellness a masáží hledá kolegyni na pozici " pracovník zákaznického servisu".
Náplní práce bude přijímání a vyřizování telefonických a emailových požadavků klientů a především rezervací služeb.
Pracovní doba: pondělí – pátek 11.00 – 20.00 hod.
Místo práce : Praha 1
Požadujeme:
- velmi dobré komunikační schopnosti
- zkušenosti s prací na PC (MS Office, Excel)
- zkušenosti s obdobnou pozicí a AJ výhodou
- nástup ihned nebo nejpozději v průběhu dubna/května 2016
Nabízíme:
- základní mzdu 24 000,– Kč
- motivační systém dle výsledků a služby zdarma
- zázemí perspektivní společnosti
- příjemné pracoviště v centru Prahy
- motivační systém dle výsledků a služby zdarma
- možnost kariérního růstu
Všichni zájemci zašlou životopis prostřednictvím emailu nebo kontaktního formuláře. Následně obdrží podrobnější informace.