- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Za čtyři krátké roky jsme se vypracovali na vrchol díky odhodlání jít proti proudu a neustálým inovacím, které nás posouvají kupředu.
Práce na telefonu je pouze malou částí toho, co děláme. Hledáme k sobě parťáky, kterým pomůžeme s pracovním a osobním rozvojem.
Jedině s excelentním týmem můžeme klientům poskytnout prostředky k dosažení cílů, podpořit jejich ambice a přispět k celkové finanční pohodě. Zaměstnance si proto pečlivě vybíráme a stejně pečlivě se o ně staráme. Rozvídíme jedinečnou firemní kulturu podporující inovace, týmovou spolupráci a osobní růst.
Klientská podpora: Zpracovávat telefonické a e-mailové dotazy našich klientů.
Podpora prodeje: Pomáhat klientům, kteří vyplnili žádost o půjčku s jejím dokončením.
Administrace: Ověřování a zpracovávání dokumentů.
Chuť a motivaci k osobnímu i pracovnímu rozvoji.
Jsme kamarádský kolektiv a táhneme za jeden provaz, proto hledáme někoho s týmovým duchem.
Schopnost poskytovat kvalitní klientskou podporu.
Maturitní zkoušku.
Konkurenceschopnou mzdu s bonusy a možností růstu
Vzdělávání v oblasti nebankovního trhu a finančního sektoru.
Jazykové kurzy - angličtina, francouzština nebo španělština.
Rozvojový program Talent Akademie, kde se naučíš základy Leadershipu.
Kariérní posun v rámci Kariérní stezky, která je založena na sebevzdělávání a rozvoji.
Pravidelná školení a tréninky pro rozvoj vašich dovedností.
Smlouvu na dobu neurčitou a příspěvek na penzijní připojištění.
25 dní dovolené + 2 sick days!
Studijní volno.
Den dovolené navíc za každý odpracovaný rok.
Benefitku, nástupní bonus a mnoho dalšího.
Možnost kariérního postupu - pozice obsazujeme z vlastních řad.
Teambuildingy, víkendové pobyty na horách a další aktivity pro posílení týmového ducha.
Velký prostor pro kreativitu a možnost ovlivnit, jak bude naše firma v budoucnu fungovat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?