- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
SPECIALISTA/KA KLIENTSKÉHO CENTRA
" Denní komunikace se zákazníkem je to, co Tě naplňuje?
" Jsi přátelský/á, rád/a pracuješ v týmu?
" Máš rád/a výzvy a jsi ochoten/ochotna na sobě pracovat?
Pokud je tvá odpověď 3× ANO, jsme na dobré cestě! Hledám totiž někoho, kdo bude:
" Aktivně vyřizovat příchozí hovory a emaily zákazníků
" Mluvit plynule česky a ovládat písemný projev
" Pozitivně se stavět k lidem a novým věcem
" Pracovat efektivně, samostatně a zároveň týmově
" Mít zájem rozvíjet svoje schopnosti
Tvým úkolem bude každodenní komunikace s koncovým zákazníkem, vyřizování jeho požadavků a objednávek. Poskytovat mu rady ohledně našich výrobků, zajímat se o jeho potřeby a nabízet vhodná řešení. I komunikace se servisním a produktovým oddělením bude Tvojí náplní práce. Díky této pozici získáš perfektní znalost našich produktů, ale také celkový přehled o fungování všech oddělení napříč firmou. Tuto pozici vnímám jako vstupní, a tak je jen na Tobě, na jaké vyšší pozici by ses chtěl/a v budoucnu prosadit.
Říkáš si, co k tomu budu potřebovat?
" Samostatnost, trpělivost a poctivý přístup k práci
" Komunikativnost a schopnost umět se vcítit do zákazníka
" Zdravý rozum, chuť pracovat, rozvíjet a posouvat se dál
" Znalost AJ je výhodou
" Zbytek Tě rádi naučíme
Pokud Tě tato pracovní pozice oslovila, zvu Tě k nám na firmu.
Je to pro tebe výzva? Neváhej a pošli nám svůj životopis. Těšíme se.
Zaměstnanecké výhody: zajímavé pracovní ohodnocení, silné zázemí společnosti, příspěvek na stravování, vzdělávací akce, školení
Kontakt: Michaela Matejsková, telefon zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?