- Plný úvazek
Jsme česká firma, která vyrábí elektrospotřebiče a snaží se to dělat trochu jinak, chytře. V týmu si u nás zakládáme na otevřenosti, v produktech pak na kvalitě, designu a chytrých řešení.
V současné době procházíme dynamickým růstem a na příští rok je cíl překročit miliardový obrat.
Proto bychom rádi přijali do našeho týmu nového parťáka na pozici:
SPECIALISTA/KA KLIENTSKÉHO CENTRA
- Denní komunikace se zákazníkem je to, co Tě naplňuje?
- Jsi přátelský/á, rád/a pracuješ v týmu?
- Máš rád/a výzvy a jsi ochoten/na na sobě pracovat?
Pokud je tvá odpověď 3× ANO, jsme na dobré cestě! Hledáme totiž někoho, kdo bude:
- Aktivně vyřizovat příchozí hovory a emaily zákazníků
- Mluvit plynule česky a ovládat písemný projev
- Pozitivně se stavět k lidem a novým věcem
- Pracovat efektivně, samostatně a zároveň týmově
- Mít zájem rozvíjet svoje schopnosti
Tvým úkolem bude každodenní komunikace s koncovým zákazníkem, vyřizování jeho požadavků a objednávek. Poskytovat mu rady ohledně našich výrobků, zajímat se o jeho potřeby a nabízet vhodná řešení. I komunikace se servisním a produktovým oddělením bude Tvojí náplní práce. Díky této pozici získáš perfektní znalost našich produktů, ale také celkový přehled o fungování všech oddělení napříč firmou. Tuto pozici vnímáme jako vstupní a tak je jen na Tobě, na jaké vyšší pozici by ses chtěl/a v budoucnu prosadit.
Říkáš si, co k tomu budu potřebovat?
- Samostatnost, trpělivost a poctivý přístup k práci
- Komunikativnost a schopnost umět se vcítit do zákazníka
- Zdravý rozum, chuť pracovat, rozvíjet a posouvat se dál
- Znalost AJ je výhodou
- Zbytek Tě rádi naučíme
Pokud nemáš rád/a nudu a stereotyp, mohlo by se Ti u nás líbit.
Je to pro tebe výzva? Neváhej a pošli svůj životopis.
Zaměstnanecké výhody: zajímavé pracovní ohodnocení, silné zázemí společnosti, příspěvek na stravování, vzdělávací akce, školení