- Plný úvazek
Jako člen našeho IT support týmu budeš dost v terénu a na cestách. Na židli moc neposedíš. Což je možná škoda. Protože máme vlastní kancelář, žádný openspace. Jsme totiž čtyři. Zatím. Pátého hledáme.
CO S NÁMI BUDEŠ DĚLAT?
- Kompletní IT podporu našich prodejen – od pomoci se základní znalostí PC až po správu HW a SW.
- Dostaneš se k většině HW oblastí, doslova si je osaháš.
- Budeš spravovat tiskárny, kasy, monitory i periferie.
- V kanceláři strávíš 60%, na cestách 40% času.
- Na starosti budeš mít taky softwarové uživatelské app, terminálservery, printservery.
- Výměnu síťových zařízení: wifi,switch,routery.
- U nových projektů budeš prostředníkem mezi prodejnou a centrálou v Rakousku.
- Budeš dennodenně komunikovat s IT centrálou v Rakousku.
POŽADAVKY
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
- Máš alespoň rok zkušeností se síťovou infrastrukturou, správou uživatelů na platformě Windows, serverů a web aplikací.
- Možná aktuálně pracuješ na IT help desk a chceš se posunout dál.
- Nebojíš se manuální práce a jsi zručný – běžně zapojujeme tiskárny, monitory atd.
- Nedělá Ti problém komunikovat s lidmi. Zaměstnancům na pobočkách chceme pomoc a ne je naštvat.
- Tvé znalosti AJ nebo NJ stačí k tomu, aby ses domluvil s kolegy v Rakousku.
- Vyloženě se těšíš na to, že budeš on the road (někdy i týden v tahu).
NABÍZÍME
CO ZA TO?
- Služební auto i k soukromým účelům.
- Pěkný plat – o přesné výši se pobavíme osobně.
- Dostaneš taky odpovědnost a naši důvěru, že svěřené úkoly vyřešíš samostatně.
- … a tím se naučíš hodně nového.
- Hned po nástupu odjedeš na dva týdny do centrály v Rakousku na úvodní školení.
- Další týdny Ti budeme po ruce my.
- Pracujeme od pondělí do pátku, 40 hod týdně, žádné pohotovosti.
- Při plánování úkolů a cest si vycházíme vstříc, dokážeme se domluvit.
Zaujalo Tě to? Ozvi se nám a my si s Tebou domluvíme schůzku. A připoj prosím CV v češtině a angličtině nebo němčině.