- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste komunikativní , kreativní a chcete se v zaměstnání více realizovat?
Máte anglický jazyk na pokročilé úrovni a baví Vás vytvářet kalkulace?
Pokud jste odpověděli ano, tak hledáme právě Vás!
Pro našeho významného klienta výrabějící kuchyňské a jiné desky na míru hledáme Obchodního referenta / prodejce klientského centra pro pobočku na Praze 2.
- hlavní náplní bude komunikovat se zákazníky v klientském centru, prezentovat jednotlivé materiály včetně jejich výhod a vlastností
- zpracovávání nabídek a cenových kalkulací pro zákazníky
- organizování služeb a montáže u zákazníků včetně dopravy a s tím spojené administrativy
- zkušenosti na podobné pozici výhodou
- aktivní znalost anglického jazyka
- výborné komunikační, prezentační a prodejní dovednosti
- znalost práce na PC (MS Office), zkušenost s programem Navision výhodou
- zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost
- spolupráce na hlavní pracovní poměr v kmenovém stavu společnosti
- mzda: 35 000,- až 40 000,- Kč
- 500 ,- Kč odměna za docházku
- 4 týdny dovolené
- 3 dny zdravotního volna navíc
- služební telefon a notebook
- lokalita: Praha 2
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.