Hledáme nadšené lidi do mladého kolektivu!
- Brno
- HANYA corporation s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě AC Jobs / Advantage Consulting
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Brno |
Zadavatel | Advantage Consulting, s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Hrubá mzda | 30.000 – 40.000 Kč |
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Domluvíš se anglicky nebo německy, jsi pečlivý a zodpovědný? Chceš se realizovat v oblasti zákaznické podpory a být součástí menšího týmu? Pak odpověz na tento inzerát pro strojírenskou společnost, který hledá posilu na pozici:
ZÁKAZNICKÁ PODPORA s AJ nebo NJ (až 40.000 Kč)
* zpracování požadavků zákazníků
* vytváření nabídek a jejich sledování až k objednávce
* evidence zakázek
* komunikace se zákazníky a kolegy ve výrobních závodech
* vedení menšího skladu s produkty k zapůjčení
* administrativa
* anglický nebo německý jazyk na středně pokročilé úrovni
* pečlivost a důslednost
* technické myšlení
* znalost práce na PC (SAP velkou výhodou)
* komunikativnost
* zázemí stabilní společnosti
* Multisport karta
* týden dovolené navíc
* odborná školení
* odborné školení a jazykové kurzy
* teambuildingové akce
* možnost home office
* nástup možný IHNED (případně dle domluvy)
* místo výkonu práce: centrála v Brně
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.
Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.
Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje