- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš zkušenosti s nákupem ve výrobní firmě? Dorozumíš se anglicky? Chceš mít na starosti nákup v regionu EU? Hledáme motivovaného nákupčího, který se připojí k našemu týmu a pomůže nám dosáhnout našich cílů v oblasti nákupu.
Co tě bude na této pozici čekat?
Spolupráce s globálním nákupem a subdoménami.
Řízení nákupu na regionální úrovni.
Podpora strategie a nových dodavatelů.
Správa informací o dodavatelích.
Identifikace tržních trendů pro strategii.
Řízení změn a reklamací.
Monitorování obchodních výsledků a nákladů.
POŽADAVKY:VŠ v oblasti nákupu či ekonomiky, nebo minimálně 2 roky praxe v prostředí multikulturního vyjednávání (nákup / prodej)
AJ na úrovni min. B2 (znalost slovem i písmem)
Znalost technického produktu
Schopnost vyjednávat, dobré komunikační schopnosti, týmový hráč, analytické schopnosti
Dovednosti projektového řízení, schopnost plánovat, koordinovat, řídit a proaktivně řídit projekty
Konkurenční odměny a benefity (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění)
Práce v dynamickém týmu v globálně aktivní organizaci v české lokalitě
Možnosti profesního rozvoje
Výkonnostní a roční prémie, odměna za výročí
5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba
Jazykové kurzy, externí školení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?