- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš zkušenosti s nákupem ve výrobní firmě? Dorozumíš se anglicky? Chceš mít na starosti nákup v regionu EU? Hledáme motivovaného nákupčího, který se připojí k našemu týmu a pomůže nám dosáhnout našich cílů v oblasti nákupu.
Co tě bude na této pozici čekat?
Spolupráce s globálním nákupem a subdoménami.
Řízení nákupu na regionální úrovni.
Podpora strategie a nových dodavatelů.
Správa informací o dodavatelích.
Identifikace tržních trendů pro strategii.
Řízení změn a reklamací.
Monitorování obchodních výsledků a nákladů.
POŽADAVKY:VŠ v oblasti nákupu či ekonomiky, nebo minimálně 2 roky praxe v prostředí multikulturního vyjednávání (nákup / prodej)
AJ na úrovni min. B2 (znalost slovem i písmem)
Znalost technického produktu
Schopnost vyjednávat, dobré komunikační schopnosti, týmový hráč, analytické schopnosti
Dovednosti projektového řízení, schopnost plánovat, koordinovat, řídit a proaktivně řídit projekty
Konkurenční odměny a benefity (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění)
Práce v dynamickém týmu v globálně aktivní organizaci v české lokalitě
Možnosti profesního rozvoje
Výkonnostní a roční prémie, odměna za výročí
5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba
Jazykové kurzy, externí školení

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.