Administrativní pracovník/pracovnice - Až 45 000 Kč

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Před Skalkami II 3001/7, Záběhlice, Praha, 106 00   Zobrazit na mapě
Firma N.E.T. Praha, spol. s r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Obchodní asistent / asistentka
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Expert C2)
Hrubá mzda 35.000 – 45.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 1. 5. 2024

O nás

Pracujte s námi ve stabilní firmě která se od roku 1993 zabývá prodejem zboží v oblasti automotive, dodávky bezpečnostních systémů pro provoz vozidel na pozemních komunikacích a dodáváním technologií pro autoservisy.

Rozšiřte náš tým už dnes! Do týmu hledáme dalšího pracovníka na pozici

Referent zákaznického servisu, skladu a fakturace

Smluvní vztah: pracovní smlouva (na dobu neurčitou)

Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Benefity: dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na stravné v hodnotě 88 Kč/den

Zařazení: administrativní pracovník, fakturant/fakturantka, referent, pracovník back office, administrativa, finance a ekonomika, zákaznický servis

Náplň práce:

Co bude vaší náplní práce?

  • Zpracování objednávek z e-shopu
  • Fakturace
  • Vedení skladové evidence v systému, účtování skladových dokladů, pohybů a inventur
  • Správa produktového portfolia v e-shopu
  • Správa databáze zákazníků a jejich kontaktů – zpracování nabídek
  • Komunikace s dodavateli a zajištění zásobování
  • Komunikace s dopravními společnostmi
  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky – řešení dotazů a přání zákazníků
  • Aktivní práce se zákazníky – telefonická a e-mailová komunikace – zpracování obchodních nabídek
  • Administrativní práce

Co od Vás očekáváme:

Jaký by měl být váš profil?

  • Oceníme zkušenosti s prací v účetnictví (používáme Pohodu), pokud máte základní znalosti účetnictví, bude to pro vás velkou výhodou
  • Potřebujeme vaše zkušenosti a orientaci ve skladovém hospodářství, účtování skladů a v oblasti fakturace
  • Měl/a byste umět pracovat s MS Office (Excel, World, Outlook, případně i Powerpoint)   

Co Vám můžeme nabídnout:

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek - hlavní pracovní poměr (40 hodin týdně)
  • Motivační systém odměn nad rámec základní mzdy
  • Týden dovolené navíc (celkem 25 dnů)
  • Benefity (stravenky)
  • Sleva na firemní výrobky a služby
  • Neformální firemní kultura malé firmy
  • Možnost nástupu květen 2024 či dle dohody

Místo výkonu práce

  • Praha 10

Benefity

  • Dovolená navíc Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Parkoviště Parkoviště
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Potřebujete změnit délku své rodičovské dovolené? Stačí zaměstnavatele informovat, použijte náš formulář prodloužení rodičovské dovolené.

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Ukážeme vám, kdy máte nárok na placenou a kdy na neplacenou přestávku. V jakých případech vás zaměstnavatel může povolat do práce i v době vašeho zákonného volna. Vše si vysvětlíme na konkrétních případech přestávek u různě dlouhých směn.

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.

administrativa administrativní administrativní práce administrativní pracovník AJ auto back office benefit benefity bezpečnost bonus bonusy Bor data den dovolená ekonom e-mail EU evidence hlavní hledám IT komunikace kultura místo možnost mzdy na dobu neurčitou náplň práce obchodní Office práce pracovní pracovní poměr pracovní smlouva pracovnice pracovník Praha práva příspěvek sklad smlouva společnost správa stabilní stravenky stravné telefon týden týden dovolené navíc úvazek vedení výkon vzdělání zařazení zkušenosti znalost znalosti autoservis databáze dohody dopravní dovolené ekonomika fakturant finance firemní firmy kontakt místo výkonu práce motivační na dobu náplň navíc obchod oblast oblasti odbor odborné poměr PR prémie prodej produktové profi případ rámec rok řešení servis služby smluvní systém technolog tým účetnictví vyučení vztah zákaznický servis zákazník zkušenost
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena