Administrativní pracovník/pracovnice - Až 45 000 Kč

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Před Skalkami II 3001/7, Záběhlice, Praha, 106 00
Firma N.E.T. Praha, spol. s r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Obchodní asistent / asistentka
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Expert C2)
Hrubá mzda 35.000 – 45.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 1. 5. 2024

O nás

Pracujte s námi ve stabilní firmě která se od roku 1993 zabývá prodejem zboží v oblasti automotive, dodávky bezpečnostních systémů pro provoz vozidel na pozemních komunikacích a dodáváním technologií pro autoservisy.

Rozšiřte náš tým už dnes! Do týmu hledáme dalšího pracovníka na pozici

Referent zákaznického servisu, skladu a fakturace

Smluvní vztah: pracovní smlouva (na dobu neurčitou)

Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Benefity: dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na stravné v hodnotě 88 Kč/den

Zařazení: administrativní pracovník, fakturant/fakturantka, referent, pracovník back office, administrativa, finance a ekonomika, zákaznický servis

Náplň práce:

Co bude vaší náplní práce?

  • Zpracování objednávek z e-shopu
  • Fakturace
  • Vedení skladové evidence v systému, účtování skladových dokladů, pohybů a inventur
  • Správa produktového portfolia v e-shopu
  • Správa databáze zákazníků a jejich kontaktů – zpracování nabídek
  • Komunikace s dodavateli a zajištění zásobování
  • Komunikace s dopravními společnostmi
  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky – řešení dotazů a přání zákazníků
  • Aktivní práce se zákazníky – telefonická a e-mailová komunikace – zpracování obchodních nabídek
  • Administrativní práce

Co od Vás očekáváme:

Jaký by měl být váš profil?

  • Oceníme zkušenosti s prací v účetnictví (používáme Pohodu), pokud máte základní znalosti účetnictví, bude to pro vás velkou výhodou
  • Potřebujeme vaše zkušenosti a orientaci ve skladovém hospodářství, účtování skladů a v oblasti fakturace
  • Měl/a byste umět pracovat s MS Office (Excel, World, Outlook, případně i Powerpoint)   

Co Vám můžeme nabídnout:

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek - hlavní pracovní poměr (40 hodin týdně)
  • Motivační systém odměn nad rámec základní mzdy
  • Týden dovolené navíc (celkem 25 dnů)
  • Benefity (stravenky)
  • Sleva na firemní výrobky a služby
  • Neformální firemní kultura malé firmy
  • Možnost nástupu květen 2024 či dle dohody

Místo výkonu práce

  • Praha 10

Benefity

  • Dovolená navíc Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Parkoviště Parkoviště
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.

Kdy máte nárok na odstupné a v jaké výši?

Kdy máte nárok na odstupné a v jaké výši?

Poradíme vám, kdy máte nárok na odstupné dle zákoníku práce. Jak se počítá výše odstupného, jaké se odvádějí povinné odvody. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech. V článku naleznete i případy, kdy nárok na odstupné nevzniká, nebo zaniká.

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.

Trainee program – první práce pro absolventy

Trainee program – první práce pro absolventy

Trainee program, neboli výcvikový program, je vhodný pro studenty posledních ročníků nebo absolventy středních či vysokých škol. Společnost, která trainee program vypíše, si vybírá špičkové studenty či absolventy, ze kterých chce vychovat své budoucí talenty.

administrativa administrativní administrativní práce administrativní pracovník AJ auto back office benefit benefity bezpečnost bonus bonusy Bor data den dovolená ekonom e-mail EU evidence hlavní hledám IT komunikace kultura místo možnost mzdy na dobu neurčitou náplň práce obchodní Office práce pracovní pracovní poměr pracovní smlouva pracovnice pracovník Praha práva příspěvek sklad smlouva společnost správa stabilní stravenky stravné telefon týden týden dovolené navíc úvazek vedení výkon vzdělání zařazení zkušenosti znalost znalosti autoservis databáze dohody dopravní dovolené ekonomika fakturant finance firemní firmy kontakt místo výkonu práce motivační na dobu náplň navíc obchod oblast oblasti odbor odborné poměr PR prémie prodej produktové profi případ rámec rok řešení servis služby smluvní systém technolog tým účetnictví vyučení vztah zákaznický servis zákazník zkušenost
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena