- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
WE ARE SEARCHING FOR AN ANALYTICAL MIND!
Would you like to grow your career in an international environment?
THEN READ ON!
Your job would be about working with financial transactions. That means processing a lot of data and making sure it is correct. Found a mistake? Let’s set up a remedy!
The job is mainly about administration, but sometimes you need to get or provide information so communication (mostly written) is also part of the job.
FINANCIAL BACKGROUND NEEDED!
Is your education in the financial field?
Is using English daily a matter of fact to you?
Are you having fun working with Excel?
Then we only need an additional willingness to learn!
WHAT'S IN IT FOR YOU?
A possibility to work from home twice a week after the training period.
26 days of vacation to get enough rest within the year.
7 sick days, because it happens you do not feel well sometimes, which is OK.
Monthly Cafeteria bonus that you can spend as you wish.
Multisport card contribution so you can visit facilities to support your fitness.
Meal vouchers to treat yourself to something good for lunch.
Social events to develop nice relationships with your colleagues and a good mood at work.
THIS IS A GREAT CHANCE TO GROW YOUR CAREER!
You would learn a lot here. Let's work in a modern environment of a company that values good people! Send me your CV in English and I will contact you for further details.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?