- 16 500 – 18 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte vystudovanou školu stavebního směru a nevadí vám administrativní práce? Rádi byste nalezli uplatnění u stabilní společnosti, která nabízí možnost kariérního růstu a velké profesní zkušenosti? Pak mám nabídku právě pro vás.
Do stavební společnosti na Frýdecko-Místecku hledáme administrativní podporu, která bude pravou rukou stavbyvedoucím a projektovým managerům.
✔ Aktualizace a správa dokumentace o změnách v kalkulaci víceprací a cenových kalkulací.
✔ Sestavování výkazů množství prací a materiálů pro sledování pokroku stavby.
✔ Vytváření finančních plánů a harmonogramů pro sledování nákladů a časového plánu stavby.
✔ Provádění kontrol a záznamů fakturace a plateb pomocí zjišťovacích protokolů.
✔ Komunikace s investory, technickými dozory, projektanty a statiky ohledně potřebných úprav v projektové dokumentaci.
✔ Příprava dokumentů pro výběr a hodnocení subdodavatelů a dodavatelů.
✔ Kontrola a aktualizace měsíčních soupisů provedených prací pro sledování pokroku stavby.
✔ Příprava podkladů pro reportování o průběhu stavby a vytváření prognóz ekonomických výsledků projektu.
✔ min. SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru
✔ znalost čtení technické dokumentace
✔ řidičský průkaz sk. B
✔ zázemí velké stavební společnosti a podporu kolegů
✔ roční prémie
✔ školení a vzdělávání
✔ pravidelné teambuildingy
✔ příspěvek na penzijní připojištění
✔ stravenkový paušál
✔ 25 dnů dovolené
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.