- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
We are looking for a new member to IT helpdesk team in Brno offices. If you are English
speaking, analytical thinking and customer oriented, send me your CV! Together we can achieve
great technical progress and provide perfect services to satisfaction of all customers.
What would you do?
You will be contacted by a customer, who needs a helping hand to advise how to set up an IT
device provided by your company, or with some other nontechnical issue he/she is struggling
with.
The whole communication is via telephone, from your office in Brno.
The whole time you can get support from young and friendly colleagues originate from all over the
world.
What do we expect from you?
Good communicative skills in English – level B2 and better.
Time flexibility, the working hours are between 3 pm and 5 am, always 8 hours long shift.
Ability to work on PC and adopt new technical knowledge.
Advantage! If you have technical education, experience in customer care, or native level of
English, we will place a monetary value on it.
What will you get for your work?
Decent average salary 26.000,– CZK that can rise up to 32.000,– CZK per month, if you prefer
night shifts. Interesting employee benefits, such as meal vouchers, 25 days of vacation, pension
insurance etc.
Opportunity to use your English on daily basis and earn great experience in well-recognized IT
company.
The help desk office is situated in a very nice modern building in Brno. Your colleagues create a
pleasant and friendly atmosphere. It is an ideal place for work.
Make a good choice and kick-up your career!
Contact me with your English CV on e-mail: e-mail přes , or tel.
no.: zobrazit tel. číslo , or visit us on address: Manpower Brno, Business Complex Titanium, Nové
Sady 25, 602 00 Brno
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Jakub Pýcha
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?