Launch your career in customer care! (Czech Republic)

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

We are looking for a new member to IT helpdesk team in Brno offices. If you are English speaking, analytical thinking and customer oriented, send me your CV! Together we can achieve great technical progress and provide perfect services to satisfaction of all customers.

Online interview and relocation package 20.000 CZK (780 EUR)!

Popis pozice:

What would you do?
You will be contacted by a customer, who needs a helping hand to advise how to set up an IT device provided by your company, or with some other nontechnical issue he/she is struggling with. The whole communication is via telephone, from your office in Brno. The whole time you can get support from young and friendly colleagues originate from all over the world.

Profil kandidáta:

What do we expect from you?
Good communicative skills in English - level B2 and better. Time flexibility, the working hours are between 12 pm and 8 am, always 8 hours long shift. Ability to work on PC and adopt new technical knowledge. Advantage! If you have technical education, experience in customer care, or native level of English, we will place a monetary value on it.

Time flexibility, the working hours are between 12 pm and 8 am, always 8 hours long shift. Which also means that you will do the night shift, because of the time zone of U.S.

You need to have EU citizenship or a valid working permit for the Czech Republic.

Nabízíme:

What will you get for your work?
Decent average salary 27.500,- CZK that can rise up to 35.000,- CZK per month + benefit for night shifts 50%. Interesting employee benefits, such as meal vouchers, 25 days of vacation, pension insurance etc. Opportunity to use your English on daily basis and earn great experience in well-recognized IT company. The help desk office is situated in a very nice modern building in Brno. Your colleagues create a pleasant and friendly atmosphere. It is an ideal place for work.

Make a good choice and kick-up your career!

Contact me with your English CV  Odpovědět na inzerát

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.