- 40 000 – 45 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte skvělé komunikační schopnosti? Jste týmový hráč?
Máte již předešlé zkušenosti na obdobné pozici?
Pokud ano, máme pro Vás zajímavou pracovní příležitost Logistika v Hranicích!
Za jaké úkoly budete odpovídat?
- Vaším úkolem bude sledování skladových zásob materiálu. V případě, že bude materiál chybět, budete ho podle plánu výroby objednávat od tuzemských ale i zahraničních dodavatelů
- Budete odpovídat za dodávky materiálu pro výrobu v požadovaném množství a čase. Pravidelně hodnotit dodavatelů
- Budete jednat s dopravci, objednávat a koordinovat dopravu pro dovoz materiálu a expedici výrobků
- Setkáte se s celní deklarací při vývozu a dovozu mimo EU
- Vaším úkolem bude zpracovávání výsledků inventur skladu materiálu, rozpracované výroby, hotových výrobků, zboží a obalů
Co od Vás očekáváme?
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici minimálně 1 rok
- Znalost anglického jazyka (především na e-mailovou komunikaci)
- Výhodou pro Vás bude znalost celní problematiky
- ŘP sk. B
Co Vám nabízíme?
- Získáte pružnou pracovní dobu
- Stravenky, 25 dní dovolené
- 13. a 14. plat podle hospodářského výsledku
- Možnost dalšího rozvoje a vzdělávání
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.