- 38 000 – 88 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
AMSP ČR – naše asociace je jednou ze třech nejvýznamnějších podnikatelských uskupení v ČR, zastřešuje malé a střední podniky, živnostníky a dále spolky, cechy a sdružení zastupující jejich konkrétní zájmy. Zmíněným subjektům přinášíme podporu a poradenství ve všech oblastech konání. V současné době hledáme věci znalého člověka na pozici:
MANAŽER PRO LEGISLATIVU
Máte vystudovaná práva?
Už máte za sebou prokazatelné výsledky nebo chcete dostat příležitost se na této pozici realizovat?
Chcete být u zdroje zcela nových právních norem a podílet se na jejich finální podobě?
Těšíte se na hledání řešení v situacích legislativně dosud neupravených?
Dává Vám smysl podporovat malé a střední podniky a živnostníky v ČR?
Co Vám můžeme zaručit:
Pokud si Vás vybereme, dostanete se do středu veškerého informačního dění. Dostanete se ke zdroji informací – dokonce tam, kde se jiní nedostanou. Budete moci dělat rozhodnutí v předstihu. Dostanete se mezi ty, kteří přímo ovlivňují situaci v ČR. Budete se setkávat s řadou významných osobnostní a expertů v nejrůznějších oblastech. Budete u vzniku zcela nových právních norem a budete se moci podílet na jejich finální podobě. Naše organizace má vysoký společenský kredit. Jsme neziskovou organizací a naše názory jsou vysoce respektované v mediích i na ministerstvech. Budete-li mít skvělé výsledky, budete moci být toho platnou a uznávanou součástí i Vy.
Pokud Vás tato pozice oslovila, přihlaste se prosím k výběrovému řízení – my odpovíme každému!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?