- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho klienta, významnou českou obchodní společnost, hledáme schopné manažery/ky s prokazatelnou praxí a výsledky, a to na pozici: Ředitel/ka nákupního oddělení ČR a Evropa.
V této společnosti se pracuje s nejmodernějšími technologiemi, hodně se zde hledí na rozvoj pracovníků a je zde velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí (v rámci prostor firmy máte možnost využívat posilovnu, horolezeckou stěnu, kulečník, stolní fotbálek, solnou jeskyni..apod., společnost jako benefity nabízí: jazykové kurzy, dotované stravování, Multisport kartu, zaměstnanecké slevy na prodávané zboží a další).
Náplň práce a zodpovědnosti:
Návrhy a realizace nových vizí a strategií nákupního oddělení na trzích v rámci ČR a celé Evropy
Vedení, hodnocení, rozvoj a motivace 7 manažerů (celkem 50–60 pracovníků)
Kontrola výkonnosti celého týmu (marže, práce se sortimentem, neprodávané položky…)
Sledování vývoje trhu a nových trendů na něm
Jednání s klíčovými partnery společnosti a vyjednávání podmínek spolupráce
Zodpovědnost za návrhy a následné plnění KPI oddělení
Spolupráce na projektech v rámci společnosti
Reporting
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oblasti IT nebo elektro
Minimálně 8 let praxe na manažerské pozici – vedení týmu o velikosti min. 40 osob
Praxe v nákupním oddělení – ideálně FMCG, retail
Zkušenost s on-line obchodováním / e-commerce
Výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost vyjednávat
Orientace na výsledek, schopnost uvažovat v souvislostech
Ochota a schopnost nést vysokou míru zodpovědnosti
Aktivní znalost angličtiny i němčiny slovem i písmem
Schopnost orientovat se ve finančních výkazech, základní ekonomické povědomí
Orientace v oboru elektro/IT velkou výhodou
Uživatelská znalost práce na PC
ŘP sk. B – aktivní řidič
Klient nabízí:
Práci v příjemném pracovním týmu a neformálním prostředí
Práci ve stabilní a dynamicky rostoucí společnosti
Dynamickou, zodpovědnou a různorodou práci
Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
Možnost čerpat širokou škálu firemních benefitů
Možnost odborného i profesního rozvoje
Nástup dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes . V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat.
Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.