- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, významnou českou obchodní společnost, hledáme schopné manažery/ky s prokazatelnou praxí a výsledky, a to na pozici: Ředitel/ka nákupního oddělení ČR a Evropa.
V této společnosti se pracuje s nejmodernějšími technologiemi, hodně se zde hledí na rozvoj pracovníků a je zde velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí (v rámci prostor firmy máte možnost využívat posilovnu, horolezeckou stěnu, kulečník, stolní fotbálek, solnou jeskyni..apod., společnost jako benefity nabízí: jazykové kurzy, dotované stravování, Multisport kartu, zaměstnanecké slevy na prodávané zboží a další).
Náplň práce a zodpovědnosti:
Návrhy a realizace nových vizí a strategií nákupního oddělení na trzích v rámci ČR a celé Evropy
Vedení, hodnocení, rozvoj a motivace 7 manažerů (celkem 50–60 pracovníků)
Kontrola výkonnosti celého týmu (marže, práce se sortimentem, neprodávané položky…)
Sledování vývoje trhu a nových trendů na něm
Jednání s klíčovými partnery společnosti a vyjednávání podmínek spolupráce
Zodpovědnost za návrhy a následné plnění KPI oddělení
Spolupráce na projektech v rámci společnosti
Reporting
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oblasti IT nebo elektro
Minimálně 8 let praxe na manažerské pozici – vedení týmu o velikosti min. 40 osob
Praxe v nákupním oddělení – ideálně FMCG, retail
Zkušenost s on-line obchodováním / e-commerce
Výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost vyjednávat
Orientace na výsledek, schopnost uvažovat v souvislostech
Ochota a schopnost nést vysokou míru zodpovědnosti
Aktivní znalost angličtiny i němčiny slovem i písmem
Schopnost orientovat se ve finančních výkazech, základní ekonomické povědomí
Orientace v oboru elektro/IT velkou výhodou
Uživatelská znalost práce na PC
ŘP sk. B – aktivní řidič
Klient nabízí:
Práci v příjemném pracovním týmu a neformálním prostředí
Práci ve stabilní a dynamicky rostoucí společnosti
Dynamickou, zodpovědnou a různorodou práci
Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
Možnost čerpat širokou škálu firemních benefitů
Možnost odborného i profesního rozvoje
Nástup dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes
Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.