- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho klienta, významnou českou obchodní společnost, hledáme schopné manažery/ky s prokazatelnou praxí a výsledky, a to na pozici: Manažer/ka nákupní divize – elektro.
V této společnosti se pracuje s nejmodernějšími technologiemi, hodně se zde hledí na rozvoj pracovníků a je zde velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí (v rámci prostor firmy máte možnost využívat posilovnu, horolezeckou stěnu, kulečník, stolní fotbálek, solnou jeskyni..apod., společnost jako benefity nabízí: jazykové kurzy, dotované stravování, Multisport kartu, zaměstnanecké slevy na prodávané zboží a další).
Náplň práce a zodpovědnosti:
Návrhy a realizace nových vizí a strategií oddělení
Vedení, hodnocení, rozvoj a motivace týmu o velikosti 15–20 osob
Spolupráce na projektech v rámci společnosti
Jednání s klíčovými partnery společnosti a vyjednávání podmínek spolupráce
Zodpovědnost za návrhy a následné plnění KPI oddělení
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oblasti IT nebo elektro
Minimálně 5 let praxe na manažerské pozici – vedení týmu o velikosti min. 10 osob
Praxe v nákupním oddělení – ideálně FMCG, retail
Zkušenost s on-line obchodováním / e-commerce
Výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost vyjednávat
Aktivní znalost angličtiny i němčiny slovem i písmem
Orientace v oboru elektro/IT velkou výhodou
Uživatelská znalost práce na PC
ŘP sk. B – aktivní řidič
Klient nabízí:
Práci v příjemném pracovním týmu a neformálním prostředí
Práci ve stabilní a dynamicky rostoucí společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
Možnost čerpat širokou škálu firemních benefitů
Možnost odborného i profesního růstu
Nástup dohodou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.