- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, významnou českou obchodní společnost, hledáme schopné manažery/ky s prokazatelnou praxí a výsledky, a to na pozici: Manažer/ka nákupní divize – elektro.
V této společnosti se pracuje s nejmodernějšími technologiemi, hodně se zde hledí na rozvoj pracovníků a je zde velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí (v rámci prostor firmy máte možnost využívat posilovnu, horolezeckou stěnu, kulečník, stolní fotbálek, solnou jeskyni..apod., společnost jako benefity nabízí: jazykové kurzy, dotované stravování, Multisport kartu, zaměstnanecké slevy na prodávané zboží a další).
Náplň práce a zodpovědnosti:
Návrhy a realizace nových vizí a strategií oddělení
Vedení, hodnocení, rozvoj a motivace týmu o velikosti 15–20 osob
Spolupráce na projektech v rámci společnosti
Jednání s klíčovými partnery společnosti a vyjednávání podmínek spolupráce
Zodpovědnost za návrhy a následné plnění KPI oddělení
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oblasti IT nebo elektro
Minimálně 5 let praxe na manažerské pozici – vedení týmu o velikosti min. 10 osob
Praxe v nákupním oddělení – ideálně FMCG, retail
Zkušenost s on-line obchodováním / e-commerce
Výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost vyjednávat
Aktivní znalost angličtiny i němčiny slovem i písmem
Orientace v oboru elektro/IT velkou výhodou
Uživatelská znalost práce na PC
ŘP sk. B – aktivní řidič
Klient nabízí:
Práci v příjemném pracovním týmu a neformálním prostředí
Práci ve stabilní a dynamicky rostoucí společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
Možnost čerpat širokou škálu firemních benefitů
Možnost odborného i profesního růstu
Nástup dohodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?