- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

VICOM (www.vicom-vino.cz) je specialista na česká i světová vína, jeden z největších distributorů a prodejců vín a alkoholických nápojů na českém trhu s 30letou historií. VICOM nabízí široký výběr kvalitních vín ze všech koutů světa a zároveň disponuje velkou skladovou zásobou, a proto je schopný pružně uspokojit potřeby zákazníků B2B i B2C segmentu. V sektoru B2B jsou primárními zákazníky prodejci, hotely, restaurace, cateringové firmy a e-shopy. VICOM provozuje vlastní e-shop a vinné bary a prodejny.
VICOM je součástí skupiny FWG atlantiso (www.fwgatlantiso.eu).
„Víno je naší vášní. Kolem vína se u nás vše točí. Hledám do obchodního týmu člověka, který bude sdílet naše hodnoty. Dobré vztahy a dobré víno dělá spokojeného zákazníka. Hledám člověka, který se ve vínu vyzná, nemusí být přímo someliérem, ale rozeznat červené od bílého nestačí. Taky potřebuji někoho, který zná HoReCa a má kontakty, bez toho by to nešlo“ říká Pavel Hrdinka, šéf VICOM.
🍷 Prohlubování a rozšiřování spolupráce se stávajícími klienty.
🍷 Vyhledávání nových klientů z oblasti gastronomie, HORECA, divadla, vinotéky, kluby a korporátní klientela.
🍷 Vyjednávání podmínek spolupráce a vypracování obchodních smluv.
🍷 Monitoring trhu s vínem, kávou a alkoholem.
🍷 Organizace a realizace obchodních prezentací.
🍷 Účast na promo akcích – veletrhy, výstavy, degustace a školení.
🍷 Máte aktivní kontakty v obchodním segmentu HORECA – Praha a střední Čechy.
🍷 Zkušenosti s prodejem vín a alkoholu.
🍷 Samostatný a proaktivní přístup k práci.
🍷 Výborné komunikační schopnosti a motivaci učit se a dále se rozvíjet.
🍷 Zkušenosti s budováním obchodní partnerské sítě.
🍷 Dobrá znalost MS Office.
🍷 Řidičský průkaz sk. B.
🍷 Služební vůz, mobil, notebook (tablet).
🍷 Flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost částečné práce z domova
🍷 Přátelské prostředí a osobní přístup.
🍷 Slevy na firemní produkty celé skupiny FWG atlantiso.
🍷 Kancelář Praha 7, Sanderova
Chcete se dozvědět víc? Prosím kontaktujte nás na mailu: zobrazit tel. číslo (Aleš Demjan - HR manager). Rádi se s Vámi setkáme osobně a probereme vzájemná očekávání.
, nebo telefonicky na tel:Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.