- Plný úvazek
O nás
Jsme příspěvková organizace poskytující žádané sociální služby Domov pro seniory a Domov se zvláštním režimem. Provoz sociálních služeb je finančně podporován Libereckým krajem. Jsme organizací s dlouhou tradicí, jejímž posláním je poskytování kvalitních sociálních služeb. Sídlíme v okrajové části města Jablonec nad Nisou - Jablonecké Paseky s dobrou dopravní obslužností (MHD, vlaková zastávka).
Náplň práce: vedoucí ekonom - hlavní účetní
- vedení a řízení činnosti ekonomického úseku, pověření zastupovat ředitele organizace (po zapracování);
- zodpovědnost za finanční řízení organizace – plánování, zpracování a sledování čerpání rozpočtu organizace a poskytovaných sociálních služeb, stanovení objemu prostředků na platy za celou organizaci i jednotlivé složky, návrhy, příp. opatření;
- zodpovědnost za plnění závazků a podmínek čerpání poskytnutých dotací;
- komplexní vedení podvojného účetnictví, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílech majetku, závazků a pohledávek, o nákladech a výnosech, sestavování účetních výkazů, účetní závěrky, spolupráce s auditorem;
- zpracování veškerých účetních a statistických výkazů;
- dodržování zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, vedení vnitřního kontrolního sytému;
- zajišťování bezhotovostního styku;
- zpracování výkazů o hospodaření organizace dle požadavků zřizovatele, MPSV;
- zajišťování styku s bankami, FÚ, OSSZ, ZP …;
- korespondence s úřady, odběrateli a dodavateli;
- zařazování, odpisování majetku a sestavování odpisového plánu;
- tvorba a aktualizace vnitřních ekonomických směrnic (např. oběh účetních dokladů, vedení pokladen, čerpání FKSP, vyúčtování cestovních náhrad atp.);
- provádění rozborů hospodaření a stanovení případných opatření;
- spolupráce s externí firmou, zpracovávající personální a mzdovou agendu, příprava podkladů pro zúčtování platů;
- spoluúčast na administraci veřejných zakázek.
Co od Vás očekáváme:
Předpoklady:
- formální odborné vzdělání ekonomického směru, min. VOŠ (Bc., Mgr., Ing.);
- praxe v oboru alespoň 2 roky (praxe v účetnictví příspěvkové organizace výhodou);
- znalost podvojného účetnictví a aplikace účetních principů;
- znalost základních předpisů o účetnictví (zák. č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění, a dalších návazných předpisů, zák. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, zák. č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění);
- bezúhonnost;
- samostatnost, důslednost a spolehlivost, flexibilita;
- zdravotní způsobilost (vhodné i pro OZP).
Další požadavky:
- pokročilá znalost práce na PC – kancelářské programy Word, Excel, Outlook, …
- výhodou je znalost účetních programů (IS Ginis Gordic)
- spolehlivost, odpovědnost, ochota se nadále vzdělávat a maximální samostatnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- plný úvazek (smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou)
- platové ohodnocení: 10. - 11. platová třída (dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) + příplatek za vedení, po zapracování možnost přiznání osobního příplatku, při dosažení nadprůměrných výsledků mimořádné odměny;
- zaměstnání ve stabilní příspěvkové organizaci poskytující žádané pobytové sociální služby;
- pružná pracovní doba (po dohodě možnost práce z domova);
- 5 týdnů dovolené;
- příjemné bezbariérové pracovní prostředí, vlastní kancelář, přátelská atmosféra;
- podporujeme odborné i další vzdělávání zaměstnanců;
- možnost stravování v jídelně Domova;
- příspěvek na penzijní připojištění a další benefity z FKSP;
- k dispozici – služební mobilní telefon, notebook.
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování