Procurement Helpdesk - NEW PROJECT

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Our prestigious client, an international company based in Prague, is seeking talented junior candidates to fill the vacancies in finance and operations areas. All the roles are part of a new multilingual project and provide very nice professional and career opportunities for candidates.
Join the company and apply right now!
We are looking for candidates who speak fluent English and and are interested to work for this TOP client.

Your main responsibilities:

  • provide timely and relevant service related information
  • ensure customer satisfaction
  • recommend the most appropriate solution to the customers and suppliers
  • maintain positive partnerships between internal customer service and external subjects
  • handle incoming calls from business partners and suppliers of a procurement system nature

REQUIREMENTS:

  • Capability to work in international teams
  • Fluent in English language, any additional language would be a significant plus
  • Excellent telephone manner along with good computer skills
  • Highly organized and motivated candidates
  • Professionalism

BENEFITS:

  • Vacation – up to 25 days
  • Meal Vouchers
  • Cafeteria
  • Life/Pension Insurance Contribution
  • Sick Days
  • Overtime Compensation
  • Referral Bonus
  • Anniversary Present
  • Trainings and language courses
  • Language Academy
  • Employee Discounts
  • Employee Share Purchase Program
  • Teambuilding
  • Possibility to grow inside the company

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Ventishop s.r.o. | Ventishop s.r.o. | Vysočany, Praha Vysočany, Praha
  • 43 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Asper Ut s.r.o. | Asper Ut s.r.o. | Kunratice, Praha Kunratice, Praha
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 9. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Sirowa Czech s.r.o. | Sirowa Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. října
PIKABAR s.r.o. | PIKABAR s.r.o. | Brno-město Brno-město
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Alza.cz a.s., TESCOMA s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Ventishop s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Tesco Stores ČR a.s., Česká pošta, s.p., Trefoil Reality, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Coweo Technologies s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Broker Investment, s.r.o., STEELEMET, s.r.o., Engel & Völkers, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., I. RTN s.r.o., Mattoni 1873 a.s., Asper Ut s.r.o., Interpharmac, s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Talentinno s.r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., XXXLutz, Grafton Recruitment s.r.o., Hotel Prokop Square, Advantage Consulting, s.r.o., JCOS s.r.o., PYLONES s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Jobsyno Global s.r.o., BU Power Systems s.r.o., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Evolution CZ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., Kronium s.r.o., Metrostav a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., STAEG, spol. s r.o., INTERACTION s.r.o., PETR VOJTA s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Produkční, Dělník / Dělnice, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Kontrolor / Kontrolorka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Černý Most, Praha, Vysočany, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Nové Město, Praha, Vršovice, Praha, Chodov, Praha, Strašnice, Praha, Radlice, Praha, Modřany, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Veleslavín, Praha, Stodůlky, Praha, Kunratice, Praha, Staré Město, Praha, Slivenec, Praha, Vokovice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Letňany, Praha, Košíře, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?